Wednesday, November 19, 2008

@Video Game

Masa kecik2 dulu, aku suka main video game yang pakai tape tu.Sbb aku ni ala2 budak pompuan yang rambut pendek, malu nak pakai sandal perempuan(aku ckp kat mak aku, tak nak..sbb terlalu perempuan),pergi tuisyen pakai seluar pendek dan berkawan dgn 3 org cousin yang semua lelaki.So antara game kegemaran aku adalah main layang2, pegi memancing, main bolasepak dan jugak paling indoor adalah video game.

Game favourite aku adalah Ice Climber, Super Mario, Robocop, Dragon Ball Z, Soccer,Lumba kereta dan juga beberapa game lain.Senang cita, yg 150 in 1 tu, ada la beberapa je yg favourite.Sebab tape tu sangat tipu.Die kate ade 150 game, padahal semua pun game ulang2.Mario je dekat 20.

Sekarang aku rasa sangat rindu dengan game2 bodoh tu.Aku dah ade Super Mario.Time bosan2 aku layan jugak.Sekarang aku mencari game Ice Climber.Aku nak yang sebijik sama dengan yang kat tape tu tapi aku nak main kat laptop.Ada sapa2 dapat tolong?

p/s:aku bukanlah golongan yang tau main dota.sbb sejak aku rasa diri aku dah tak segan pakai sandal perempuan, aku dah tak update diri aku tentang game lagi.so aku tak main warcraft.aku cuma main babo dan juga tm united.

16 comments:

  1. aku hantu gak break game tu dulu..game mario dgn contra paling aku minat..power seh

    ReplyDelete
  2. mane nak cari ek game2 ni tapi bukan dalam bentuk tape.aku hanya mahu dlm bentuk installer.hehe

    ReplyDelete
  3. kat umah saye ade..nnti datang la amik.

    ReplyDelete
  4. anon,
    cmno nak gi amek.ko sape?

    ReplyDelete
  5. aku yg ko cakap ko smlm la.ko dah lupa ek!

    ReplyDelete
  6. owh minin ke ayam?lantakla.ko bg installer kat aku.tp aku tau ko mmg xde.

    ReplyDelete
  7. hahaha...aku pun penah kena tipu dulu. 200 in 1. excited gile time baru2 beli..sekali tgk, game ulang2.ampeh btol.aku rase ade dlm belas2 je game yg betul...mmg kanak2 senang tertipu

    ReplyDelete
  8. unicorn,
    yela betul tu.kanak2 senang tertipu.tapi kalo bli 1 tape 1 game je rase rugi pulak..

    ReplyDelete
  9. memang rugi..tp ckp je laa 20 in 1 ke, 15 in ke. xyah laa repeat2 game yg same. tu dh menipu pengguna.apsal laa time tu aku x sedar lg kuasa aku sbg pengguna?eheh

    ReplyDelete
  10. skang ni dh beso...li dah pandai pakai sandle....hihihihi

    ReplyDelete
  11. fa,
    cis ko.dulu bukan x pandai.tp aku kan tomtom boi sket.hhuhuh

    ReplyDelete
  12. wuu.. aku pon gile game gak.. subuh2 da bgn.. bgn utk smayang.. tp utk men gem.. ngan air lior basi melekat lg.. hahaha aku suke mario gak.. contra pon best.. satu lg battle ape tah.. mcm2 laa..

    ReplyDelete
  13. reebelle,
    haaa yg battle tu yg ade kete kebal tu ke yg kene tembak2 kan?aku rase aku suke gak yg tu tapi x ingat la name pe..

    anyway aku xde la tahap air lior basi melekat lg dh main.hehe

    ReplyDelete
  14. unicorn,
    ko x seda sbb ko budak kicik lagi laaa

    ReplyDelete
  15. aku soka mario ngan ice climber gak!!!! time aku dulu mario tu kira aku la plng terer.. main sampai abes tu slumber jek.. sape2 xdpt wat part yg susah sure panggil aku.. hahaha..

    dulu aku dh penah try beli game mario utk pc tp feel die xsame la.. rindu break game gak.. uhuhu TT_TT

    ReplyDelete
  16. areKnee,
    hehehe.best kan?paling belagak main mario time jmpe invisible mushroom tu ngan tangge yg invi.kalo ade membe tak tau, lagii laa leh blagak.

    ReplyDelete