Sunday, November 16, 2008

@Perkampungan Honyet

Ni ade bahan kemarahan aku suatu waktu dulu sbb aku manusia biase tetibe org edit jadik monyet.Tapi skang tgk balik aku rase klaka.


Pasal mmg takde keje betul laaa budak opis aku nih.Ni smue keje Apet.Ini semua keja orang gila punya, bak kate Samy Vellu.Pdhal aku takde dlm gambar sebenar.Sanggup ko cari gambar org² yang takde dlm gmbr sbnar kat commonshare pastu tepek kpale je skali ngan rambut monyet.Siot jek.Gambar ni taken time training DBA.Tanda hormat kat trainer, beliau kekal sbgai manusia biase.


Menurut golongan² yang terlibat dalam pembikinan gambar terlampau ni.Ini perkampungan Honyet.Human+Monyet.Bangang tak?Kale kepale ikut pangkat.Min yg kale grey tu adelah Tok Ketua kitorg.Ketua kampung kekdahnye.

Kale ungu, bendahari kot.Tah pape.Yg oren rakyat jelata biase² je.


Cube cari aku.Muke aku serius gile tande tak rela orang mempermainkan perasaan dan rupa paras aku.Ceh.Tapi aku tengok Tok Ketua aku sungguh girang.Senyum melebar.Best ke Min, jadik Tok Ketua?Ayam pun klaka gak.Senyuman girang kale pink seorang bendahari.Banyak dah duit lu?


Anyway gambar ni saje² je sbb time tu ktorg di push dgn bermacam² jenis training dr pagi smpai ke petang pastu Sabtu pun kene keje.Bosan gile.Dan stressful.So, Si Apet ni pun gi la wat gambar camni.Mase tu ade gak la yg x puas ati ngan die.

Tapi, anggap jela gurauan.Tapi cam bangang gak ah, Apet gurauan ko ni.Anyway gambar ni cam klaka dan hampeh dan macam² lagi.Tapi, smue budak pmpuan lain nampak hepy je termasuk Reha dan Reen.Aku je emo.Haha!Tapi gambar aku nampak sgt fake sbb tak tau tah dr mane sumber die, tetibe ditepek kat geng² honyet.


Nah, ini gambarnye


bengong tak? yang penting honyet pink tak kasi can betul pakai office wear siot.

6 comments:

  1. owh cikpest..
    sile cari gambar aku ade x time nih?
    aku xjmpe...

    ReplyDelete
  2. shy,
    ade laaa..ko kat blakang nuh.sebelah tohkeng si kepale pinky.klaka kan?

    ReplyDelete
  3. wakakaka cam telinge ko antara yg paling besar jek dlm gamba ni, tp ade lg besar yg laki baju itam iteww

    sy tgh nak recall ni, nampak kepale monyet tu ingat kat cite apee ekkkk

    hee jahat eh yg edit gamba ni kuikui

    ReplyDelete
  4. woo.. aku juge sgt emoo ngan gamba ni dulu.. tp td tgk mmg tegelak aa.. bengong jekk.. huhhu

    ReplyDelete
  5. dd dudu.
    tu la pasal.bertudung lak tuh.pastu tlinge kat lua dan besaaaa gile huhuhu.sedeh2(x ilang lagi sdih bc blog ko tuh).

    reebelle,
    hahha kite mmg emo gak time tuh.sbb fes time rupa paras dipermainkan taraf monyet.skang rs klaka lak.

    ReplyDelete
  6. dasatnyee terbawak2 kesedihan,pu~~
    okie nak g comment kat next entry lak, bye~

    wv --> unsere

    ReplyDelete