Friday, November 14, 2008

Nohara Shinnosuke



Ape pandang2?

Aku sakit kepale ni. Dari mlm td lagi.
Ni mesti sbb smalam buat entry pasal bau busuk.
Menghayati watak mangsa berada di sebelah org busuk.
Sampai ke hari ni sakit kepale.
Hooooooooooooooooh!

Wahh, lapa gile ni.
Sian Eddy, kena pakse dtg SK dr Shah Alam.
Ngade gile aku nak suh teman2 lak nak makan.
Takpeeee, kate sayang kan.
Pemalas nak masak.
Tak tau nape dah lame aku takde mood nak masak.
Aku malas malas malaaaaaaaaaaaaaaaaas.
Penampa baru tau.

Seb baik ade Kamp.
Seb baik umah Kamp sebelah blok umah aku je.
Bleh la aku menumpangkan Eddy kat umah Kamp.
Anyway, thanks Kamp.
Kalo Kamp takmo bg Eddy tido umah die, aku takmo bg Eddy teman Kamp swimming lagi.


Aghhhhhhhhhhhhhhh aku lapa.

3 comments:

  1. haaaaa letak gamba sincannn??
    dush dush pukul ko sebab jeles =P

    ape pandang2? ;p

    sy nak tido dah ni, dah kul 230, dy dah update blog dah, byeeee (''.)/

    ReplyDelete
  2. mcm serius lak shinchan kali ni kan?hehehe

    ReplyDelete
  3. eh laaaaaa aku baru pasan ade muka sincannn ni

    wahhh jeles jugakkk :p

    ReplyDelete