Saturday, November 15, 2008

@Musuh Virus



Eh2 kecik pulak gambar.Malas dh la nak resize.
For more details and comparison, just click.

Dan saya menggunakan, KASPERSKY ANTI-VIRUS 6.0 FOR WINDOWS WORKSTATIONS.
Saya guna yg ori tau.Anyway thanx to Eddy sbb bagi kat saye.
Sekarang berada di tangga kedua.Tapi Kaspersky ni bunyi bising, nampak sgt la tgh ade virus sbb bunyi nye buruk sungguh bile detect virus.

Sblum ni saya cume gune Kaspersky yg pirate saje, tapi tetibe blacklisted dah bile nak update.Alang2 orang bg free, saye terima sajee yg ori ni.Belagak.

Dan company XXX menggunakan, CA.Wallaaaah, last skali.
Tuka la weyyy!Wat malu je.Hehe.


p/s takde kaitan dgn tajuk:Sape2 pegi Kembangan Paradise jgn la korang order kerang rebus.Bau busuk gile.Kerang zaman Alfonso de Albuquerque lagi ni kot.mcm dh lame gile je.Pakwe aku ckp,"ape ni, bau mcm jamban."Tapi mmg betul pun.

7 comments:

  1. haha .. berat oo kaspersky .. bit defender lagi arr .. men ngan registry lagik .. so aku pakai yang free je .. avira antivir .. sengat memuaskan hatiku :D padan la free kan .. :p

    hoit..tak yah bayar la kerang tu. dem .. saman2 :p

    ReplyDelete
  2. slow x pc pakai kaspersky??dulu penah la pakai yg pirate jap, mak aih, slow nak m*mpus, kejap kejap hang pc aku,huhuh

    ReplyDelete
  3. X slow pun....nape pc korg jdk slow.i nye pc x slow pun.dpends on pc spek kot..

    ReplyDelete
  4. wahhh..nasib beik aku x jadi order kerang rebus kat syurga kembangan (kembangan paradise) malam tadi..huh aper lh derang nih..bende busuk pun nk jual..hampehhhhhh...

    cik pestisid ko dh tengok ker laptop yang macam aku tu?

    ReplyDelete
  5. Aino,
    Wah beb sori link ko ngn ana aku tdelete.nnt aku ltak blk.hehe.aku online ngn fon je ni.tgh dating smpt cek blog haha.
    Aku dh tgk dh laptop cam ko tp aku x jd tka coz aku teringat jasa compaq aku yg tlh menyelamatkn final yr prjct aku.ms tu laptop lama rosak msk air,aku pun mtk mak aku bli laptop br tang tu gak.compaq tu tlh mnylamatkn aku dan tanpa beliau aku x mampu dpt a.haha.pastu aku rs terharu.pastu tringt knangn manis bersama laptop itu.byknye pastu.hehee x jd tka sbb yg tu masih ok dan best..
    Ops psl kerang,hosmet aku pun pnah bli kt situ,ms tu nsb dpt kerang zmn alfonso yg bau jamban gak.yuks!dh la isi cam berair2 itam busuk.keji serve cstmer cmtu.

    ReplyDelete
  6. aku pon rase mcm nk bli AV kaspersky..asik2 gune xori..dia detect la xori..keh keh keh..

    skrg aku pkai ESET nod32 xori..
    ekekekeke

    utk pengetahuan cikpest..si kaspersky tu..kalo die bising2..g kat folder dia..edit bunyi tu..kasi bunyi enset ke..bunyi kucing ke..
    janji bukan bunyi eeeekkkk dia tu..
    aku dah tukar..anda bila lagi?

    ReplyDelete
  7. are-pet,
    bli jela.skang dh murah.bukan mhl sgt.leh dpt dlm rm40-45.nnt aku tanye bf aku kot2 bos die nak bg murah leh la aku amek stok byk sket utk member2.

    ESET nod32 tu ok ke?
    ooo leh edit bunyi ek.aku nak wat edit bunyi assalamualaikum la.bg virus muslimah sket.
    nnt la aku tuka jap lagi.

    ReplyDelete