Friday, November 21, 2008

@Untuk rujukan Reen, Reha dan Juai

Aku tak tau kenapa ada nya tag2 ni.Tapi cik Reendu dah tag aku.Ni la hasilnya.Harap takde sapa jeles dan makan hati.

Rules:

1. Take a recent picture of yourself OR take a picture of yourself right now
2. Don't change your clothes, don't fix your hair... just take a picture.
3. Post that picture with NO editing.
4. Post these instructions with your picture.
5. Tag people to do this.



Oleh sebab tukang tag adalah tidak mengikut arahan jugak, maka aku selaku orang kena tag pun mesti ikut kepimpinan org tukang tag.Kepimpinan melalui teladan.

Nah, ni la gambar aku yg langsung aku tak edit dan juga aku tak tuka baju pun sebab aku rasa baju aku ni dah lawa dah.

Thanks ya Reebelle!
Hehe.


Mangsa seterusnya adalah Reha dan Juani kerana mereka berdua kelihatan sungguh akrab dewasa ini. (jgn ada yg makan hati sudah.) Tolong cover.Diorang akrab atas dasar profesionalisme yakni busy membuat header dan layout blog orang.Maklumlah dorang sekarang ni dh tukar designation kepada blog developer.sejak tukar designation, berlambak2 project masuk.Kalau dulu, sitting on the bench.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.






4 comments: