Sunday, November 16, 2008

@Aku suka aku suka

Skarang aku menemui 1 blog baru yg aku masih lagik jadik silent reader.Haha, cam blog kak di dulu, aku dh lame jadik stalker,lebih kurang 4,5 bulan. lame² baru aku bg link kat org pastu aku dh tinggal jejak kat komen beliau.anyway, aku mmg suke blog kak di.hari² aku menjadi girang pas bace blog die yg klaka gile dan sarcastic tuh.hehe.kak di rocks forever.tapi skang aku sugul sbb kak di dh jarang² update blog.Maybe sbb die busy ngan cmpany sndirik.

Ini blog baru yg die buat khas utk mengutuk blog org.Pakwe aku yg bg link nih.Tak sangke aku encik edy ni.Ingatkan zuhud.haha.Memule bace wow³ hebatnyeeeee.Pedas³.Pastu aku dh rase sonok lak bace.Tapi arini die tak update lagik.Huhuhuhu.Bestnye.Tapi aku pun x penah jejak blog² yg die kutuk tu kot.Tapi siyes mmg kutuk kaw² brani mati.Tukang tulis blog adalah anonymous.Geng² yang komen pun smue anonymous gak.Ni persatuan anonymous kot.Hahaha.Jgn ingat anonymous takde blog.Dorg punye unity lagi hebat.Blog die baru je start 7 November tp dh ade 4000+ hits.baru 10 hari beb.Ni pakwe aku dpt link dr kwn die gak yg jugak seorang blogger dan mamat tu dpt mase gathering ngan blogger².Nampaknye blogger dah mencetus fenomena.Jgn main², blogger gak dah kene tangkap ISA, blogger gak lah yg menyumbang byk keringat utk kempen PRU12.Hati² dengan blogger.

Anyway girl, keep on writing.Saye sudah addicted dgn blog kamu.Hahaa, sape nak link die, bagi aku bonus 5 bulan gaji.amacam?

13 comments:

  1. lawa ko pnye header..bt sdiri ko??ajar aku

    ReplyDelete
  2. buat sndiri la beb.keje snnag je tuh.2 menet je dh siap.x de byk skill pon.name die skill main belasah.nak ajar cmne?kamu reti itu photoshop ka?tp yg ni pakai paint pon boleh.

    ReplyDelete
  3. alaaaa emel laa sy ape link die ;p

    ReplyDelete
  4. dd dan muni,
    hari ni je aku sungguh la bizi dgn permintaan org ramai pasal link die.nnt2 sy bagi yek.

    korang cmne?nk bg 5 bulan gaji tak kat saye?

    ReplyDelete
  5. kak izyan,
    best2.utk org mcm saye la.tp sape nak bace kene berfikiran terbuke dan tak menyebelahi mane2 pihak. :)
    akak nak ke?later kite YM k..

    ReplyDelete
  6. shy,
    ym aku adelah pestisid.sile la add.malam karang kalo ade tenet aku online k.

    ReplyDelete
  7. okeee okeee kasik tauu nanti :D kasik kat ym pun bole, sy slalu invi

    sy janji sy janji sy xkan emo sekirenyee ade org kutuk blog peberet sy heeeheeeeeeeeheeee sy janji yukk butut butut

    ReplyDelete
  8. aku macam pnah baca je blog 2, stat ngan p kaan??ade 10 huruf, tul x

    ReplyDelete
  9. eh xjadi mintak, dah dpt dah hee tgh bace, xjadi tau :D

    wv --> ketemb = ketumbit????

    ReplyDelete
  10. dd dan rose,
    a'aah betul la tu.dh lame tau ek?skang mmg ramai gak blogger takut kat die.tp ape die kutuk tu ade gak kebenaran.

    ReplyDelete