Thursday, November 13, 2008

@Sajak Kematian Yang Kontroversi

Assalamualaikum semua..

Cewaaah sopan aku ari ni.
Korang ade tak tgk Buletin Utama isu Sajak Kematian yang kontroversi tu.
Mase tengah hot kisah ni, aku tak sempat tgk.
Ni aku dpt download dr blog org.Kredit to blog tu.
At the end of video ade bgtau name blog tu.Aku lupe URL die.Hehe.

Isunye adalah video ni ditayang kat budak darjah 1 dan 2 kot.
Then ramai mak ayah tak setuju coz bagi diorang video ni terlalu berat utk ditonton oleh budak² yang belum matang.

Korang tengok dan nilaikan sendiri.
Bagi aku yang dh lame matang dan baligh ni, aku rase seram/seriau/takut tengok video ni dan ia sungguh meninsafkan.Semoga kita sama² mendapat pengajaran drp video ni.

Assalamualaikum...cewaaaah.



14 comments:

  1. ala story la sket video ni psl ape
    xdpt nak bukak la kat ofis ni kuhkuh

    ReplyDelete
  2. pasal sajak yg cite ttg kematian dan alam barzakh.die tanye2 la pasal ape amalan.ekceli aku br je tgk dlm 30 saat pastu cam x bersedie lagi nk tgk coz agak seram.nnt aku nk tgk pasni.aku nak gi PJ jap.hehe.nnt blk umah ko tgk,jgn tak tgk.kalo takut pun kene tgk pastu ko bg pndpt ko k.

    ReplyDelete
  3. orait!

    WV- unchumie ( lg pnjg dr comment aku (T_T) )

    ReplyDelete
  4. kuri-kuri sy tgk berita time tu, hoh sedutan yg sedikit tuhpun dah takutkan sy..

    sy nak tgk ni...

    nanti dah abes tgk sy comment lg eh..

    klu sy xbg comment tu, paham2 laa yek, selamat tinggal syg~ ;p dah terpengsan ketakutan hehe

    ReplyDelete
  5. takuuuuttt...

    insaf wei....len kali kene solat awal waktu...

    ReplyDelete
  6. Meremang nye tgk video nih...uhuksss..insaf2

    ReplyDelete
  7. dd dudu ,
    apsal ko senyap ni?ko pingggsan ke??takut kan kan?mlm karang br je i nak tinguk ni.

    -reha-,
    ko tu la insaf skit kak reha.produk uia kan?kene tunjuk cntoh baik skit.aku td zohor 1.30 tau kat umah gituuu.

    elixadexelia,
    kan kan??meremaaaaaaanggg.patutla mak bapak tak bg budak2 djh 1 tgk.menakutkan gak.dorg x ckp matang lg utk smue ni..ajar dorg mukhaddam la dulu kan.

    ReplyDelete
  8. aku insaf..(sambil duduk tahiyat akhir)

    ReplyDelete
  9. unicorn,
    lukis la kartun skali duk tahiyyat akhir.ko ni mmg terpengaruh ngan ujang ni.sume katun insaf duk atas sjadah tahiyyat akhir.nape x rukuk ke..

    ReplyDelete
  10. ok..lepas ni kalo insaf, aku rukuk plak

    ReplyDelete
  11. unicorn,
    tapiii..ko sape ek?batch mane?

    ReplyDelete
  12. takutlaa...
    uu..
    seb baik tgk siang..
    klu mlm, xtau laa hee..

    ReplyDelete
  13. nak tengok, tapi tengah malam lak, sorang2 lak tuh, xberani laaa,dudu, bile ko nak datang opis??nak nengok sesame;p

    ReplyDelete
  14. dd dudu,
    ehee sbenanye sy x tgk smpai abis lagi sbb nak tggu mase sesuai nk tgk dgn penuh penghayatan, bg insaf skit :)

    rose,
    ape kate ko tgk je skrg ni.Kalo tgh guruh berdentum ke, tang tu gak kene tgk tau bg effect lebih skit...

    ReplyDelete