Saturday, November 22, 2008

AURORA

Lirik untuk rujukan aku sendiri.Malas nak save.Letak kat blog kan senang.

Lirik Lagu Aurora - Estranged

Aurora oh Aurora
Penting kah kamu itu
Kenapa aku terbeku

Aurora oh Aurora
Terlalu disanjungi
Telah di tanya mengapa

Kutatap berseri berwarna hijau
Yang menawan sanubari

Walaupun jauh
Kamu dekat di hati
Pandang aku menanti mu
Aurora kamu memberi, kembali mencari

Aurora oh Aurora
Dari manakah kamu
Kekal kamu sungguh jauh

Aurora oh Aurora
Tidak ada bunyimu
Sanggup aku tetap menunggu

Terdiam kerana berwarna ungu
Kuputuskan biar bisu

Walaupun jauh..kamu dekat di hati
Pandang aku menanti mu
Aurora kamu memberi, kembali mencari

Malam ini aku sendiri
Menumpu langit sambil berkata
Gembira kamu di sana


Aku suka lagu ni.Very the layan.Tapi aku tak paham lirik die.Amende ni ade hijau, ungu?Pelangi kah

7 comments:

  1. susah nk hafal lagu neh!

    kommg minat estrange kan?

    ReplyDelete
  2. a'a la aku baru pasan aku mmg minat estranged lagipun drummernye ensem bangat

    ReplyDelete
  3. ada sesuatu di sebalik aurora tu...

    ReplyDelete
  4. unicorn,
    ape die?x paham.aku x puitis la nak phm.ntah2 dorg buat lyrics in english sebenanye pstu direct translation je.tu pasal semacam je bahasenye

    ReplyDelete
  5. boleh jadi gak..kalo ko perasan, lagu2 estranged ni kebanyakkan-nya same tajuk dgn lagu2 gun n roses..tp aku xsure laa plak dorang translate directly ke x...even perkataan estranged tu sendri dr salah satu lagu gun n roses...tp aurora ni ade special meaning utk aku..hahaha

    ReplyDelete
  6. apehal2 walopon lirik die merepek sejak zaman itu kamu lagi, aku layan music dorg. :) walopon rich pendek.

    ReplyDelete