Wednesday, November 5, 2008

@Sivaji The Boss

http://farm2.static.flickr.com/1296/547408749_83e55dca3c_o.png

Sila jangan kata aku buang tebiat.
Pada suatu malam, tatkala musim deepavali, aku bukak TV.Ade cite ni.
So aku pun tengok.Mmg menarik.Lagi2 dgn aksi2 Sivaji yg best best best.

Tapi malangnye cite tu pnjang sgt.So aku tertido.Aku pun tak tau ape ending die.
Maka, aku berharap sesape yg ade cite ni sila la share dgn aku WITH subtitle.
Tak bermakna aku keje Sykt XXX aku dpt faham Tamil, hokey!
Aku cuma tau 1 je, "Na unney kadilikiren".Kalo betul la.
Maksud die, "I love You."Encik Edy jgn la jeles, yg ajar tu bukan laki la, name die Swarna Venugopal,perempuan tau.

Berbalik kpd Sivaji.Mmg best cite die.Sangat bergaya, bermutu dan berkeunggulan.
Bayangkan la nak makan sebijik kacang pun, dr tangan die, kacang tu melantun pang pang pang kat tempat lain dulu, baru last2 masuk mulut die.Oh, sungguh bergaya.

Tu belum lagi masuk part die libas2 kain die bunyi zas2.fewit.sungguh bergaya!Ade gak 1 part die sign surat pakai due2 belah tangan.Bergaya lagi skali.Kan dh ckp, mmg sungguh bergaya, bermutu dan berkeunggulan.

Ada 1 part tu die nak kat pmpuan ni.Pmpuan tu tanak kat die sbb beza warna kulit.
So, die nekad nak jadik putih.Sampai membe die kate, mane boleh ko nak jadi putih(sungguh yakin kan?), kalau kite buat perempuan tu jadi hitam boleh la.Mcm2 die buat.Tak silap aku siap taruk klorok ke cmtu la lebih kurang.Pastu gi tapak projek, siap pakai pakaian angkasawan takut kene panas.Gile smangat beb.Moralnya, orang itam bleh jadi putih.Haha.Bleh la aku ambik teknik die memutihkan diri bg aku putih melepak2 plak.

Kpd sesape yg ada cita ni, DISERTAKAN DENGAN SUBTITLE, bagi aku ek...

Note:Tiada unsur2 racist ye di dalam entry ini.Sekadar menceritakan pengalaman menonton Sivaji. :P

13 comments:

  1. hahah...finally ade entry utk hari ni....tunggu dr tghari td tau!~ hih

    Ramai org kata cite tu best. Tp akak x pnah tgk pun.

    ReplyDelete
  2. kak izyan,
    mood blogging tak sampai la hari ni.hehehe.PMS PMS..

    ReplyDelete
  3. Hihih..kelakar lah lisa ni..bab mengulas cerita mmg terer!! Mmg ade citer sivaji hari tu mase deepavali..kat tv2 kalo tak silap..akak tgk sekejap je sb ade perasaan malu takut dikutuk oleh osmet..mmg kena kutuk sakan kalo diorg tahu tgk citer tamil..ahakss!

    ReplyDelete
  4. elixadexelia ,
    kak,saye mmg nk tgk cite ni.die mmg glemer la.nak tgk aksi2 sivaji ni je.ngan sound effect bunyi2 tangan die gerak, ngan langkah penuh gah.fuiyoo mmg best ahhh!tang makan kacang tu best tu, kacang tu pusing2 melantun2 pang last2 masuk mulut tepat lak tu.superb!

    ReplyDelete
  5. laaaaaa kelakaanyeeeeeeeee
    klu sy tau sy musti tengok, suke2 cite2 camni ha ha ha

    waaah klu sy tgk cite ni musti agak2nyee setaraf ngn saye suke cite citizen dog cite thailand tuh hehehe

    klu tn tgh tayang sivaji ni, msj sy eh kuriiiiiiiiiii

    ReplyDelete
  6. eh eh, kalo ko dapat lisa, aku nak gak ek, hehe,

    betul2, aku suka gila part yg nak putih 2, lawak gile, haha, macam2 cara die wat, nak tengok agi, haha

    ReplyDelete
  7. hamboooooooooiiih ramai peminat abang Aji aku(singkatan sivaji hanya utk aku).

    alaaa, aritu ade budak opis aku nk bg tp die ckp kat aku takde subtitle..nnt laa mak cari ye anak2.

    ReplyDelete
  8. bagus..

    praktik kan ape yang di ajar kat ofis ko eh??

    pasni sure ko dapat pojek kat India..

    haha~

    ReplyDelete
  9. weh..aku tgk sivaji nih dah lama..

    beshh!!

    ReplyDelete
  10. lels,
    ko tanak ke lela?

    cikaida,
    kak wan, aku nak..ko ade ke?ke ko tgk muvi?aku hampir tertengok dh cite ni ngan mokku and sally, tp x jadi tkt x best.huhu

    ReplyDelete
  11. heheheh peminat rupanya...
    Aku (roomate wawa kat UPM) ada tgk citer ni, ko nak aku ulas ke? atau ko dah tau ending dia?

    ReplyDelete
  12. mariam ibrahim,
    tak nak tak nak..jangan ulas.nak surprise.hehe.bukan peminat.cume kagum je ngan cite die.best kan?

    roomate wawa mane ek?wawa dak opis aku ke?

    ReplyDelete