Monday, June 22, 2009

Unit Trust

Aku nak tanya, ada tak sesiapa yang bagi nombor aku kat Unit Trust Agent.

SORRY, I'M NOT INTERESTED. Tapi perempuan cina ni bebal tak faham bahasa nak jumpa aku jugak. Siapa tau macam mana nak screen number orang, bagi pengguna Sony Ericsson? Aku tak jumpa option tu.

Bukan aku takde awareness, cuma aku tak suka orang call dan paksa-paksa. Aku tau banyak benefit benda-benda berkaitan saving, takaful, Unit Trust ni cuma jangan memaksa, aku jadi sakit hati.
Kalau aku nak, aku sendiri AKAN CARI.

Lain kali kalau ada diorang mintak refer number kawan-kawan tolong bagi number ni 012 6056785 or 012 9222519. Nombor ni dah arwah dah pun. Sekian.

Nota buku lali kiri: Man dah tak call aku dah pasal dia ingat number tu number lelaki pasal masa dia menggatal call and sms, aku suruh eddy call balik dan mengaku number dia. Gunakan kaedah ini. It works.

Nota buku lali kanan: Kalau nak ambik Unit Trust or Prudential blabla aku rasa hubby Hid buat ni kan, so better aku cari agent di kalangan kawan-kawan dan saudara-mara je.

3 comments:

  1. hampeh!!!! patutlaa saya sms ko selama ni ko xreply... rupe2nye dah arwah.. ke ko penah bgtau sy pasal ko dah xpki num ni ek? sy lupe lor...

    sy ingat sangat num ni sbb ade susunan --> 5678

    huk huk msj terakhir sy yg ko xbalas adalah berbunyi begini "lisa ko g kenduri gra kan? huhu nanti ko akan terserempak laa ngn opismets saya huk huk"

    lepas tu, msj terbaru yg sy kasi ko, sy hantar kedua2 number.. yg td tu ngn num celcom ko

    eh yg 012-92....... tu ko pakai lg x? klu x, nak delete ar

    ReplyDelete
  2. a'ah, aku pun same cam ko, kalo aku nak, aku akan cari, jgn pakse2 lak, xsuke

    ReplyDelete
  3. dudu,
    cmni, 012 6056785 dh tak pakai
    012 9222519 dh tak pakai. yg ni mcm regret membiarkan expired pasal masa beli dulu dkt 200 number ni. citt. 019333 tu adalah maxis ok. so ko leh sms gune maxis je. sori ye kwn2.

    rose,
    aku sbenanye ade awareness lebih lagi dari cine bukit tu. tunang aku tu dh briefing segala mende kat aku. tggu pas kawin ktorg masuk la smue kalau dh byk duit. skang mkn tak cukup ade ati cine bukit tu nak suruh aku buat loan segala semata2 nak invest unit trust dia? baik aku letak duit kat bond simpanan negara kat bank negara tuh. tak pon aku sendiri jadi agen dulu pastu aku masuk bwh nama aku sndiri wakakaka.

    ReplyDelete