Monday, June 1, 2009

Susan boyle best ke?



Ramai suke Susan Boyle ni kan. First time dengar die nyanyi memang la best. Tapi sekali je dengar aku rasa best. Dengar lagi, dah jadi average and typical. Bosan. Lame. Orang bengang dia tak menang BGT. AKu tak kisah pun.

Memang la suara dia bagus, tapi bagi aku, membosankan..Mungkin sebab dia takde rupa, bila dia ada suara macam tu orang terus, WOW!. padahal die biase2 je. Pendapat aku. Jangan sentap. He he.

p/s: aku tak minat dia. aku minat KRU zaman2 dulu lagi. haha.

3 comments:

  1. kalo dier wat plastic surgery..then aku rs ko leh minat dier..
    hehhe

    ReplyDelete
  2. shy,
    bukan sbb die buruk aku tak minat die.
    tapi aku rasa bosan dengan suara jenis mcm ni dan nyanyi lagu2 jenis mcm ni. lagi2 part vibrato melampau tuh.

    suara2 org ckp best tapi aku tak suke, jenis2 camni:

    idayu af3.
    amylea oiam/af3
    nadia af6.

    or dlm erti kata lain, suara yg mcm semangat2 sket. hahaha. i loike yg lite2 je. pastu org tu kene ade attitude or personality yg wow.

    ReplyDelete
  3. ko nyanyi sedap kot babe?hehe. selambe msk oiam

    ReplyDelete