Sunday, June 21, 2009

Tukar Lagi?

Sori pada sesiapa yang baca blog ni. Kali ni dah 456 kali dah tukar layout. Sori ye, sebab recent layout tu tiba-tiba loading macam siput yang ada gout lepas tu saya rasa macam layout tu lebar sangat, dah lah saya dah bosan dah dengan layout jeans tu. Lepas ni harap tak tukar dah. Saya dah lama cari layout yang clean dan berwarna biru, jadi sekarang saya dah jumpa.

Sori again. Lagipun saya bosan ni. Tengah tunggu sesuatu untuk disiapkan, so tukar jela layout.
Harap dah kahwin nanti saya tak suka hati je tukar suami. Saya sayang awk, Edy. Awk sorang je. :) :)

Nota buku lali: saya memang malas nak study untuk interview nanti sebab saya rasa malas dah nak cari kerja. :)

4 comments:

  1. lisa, bayar bape ek awal2 amik wimax nih??modem tu kene bayar x??sewa ke kire beli terus???hehe, banyak lak aku tanye, almaklumla celcom hampeh, kene consider choices lain

    ReplyDelete
  2. wimax:
    1.bayar rm100 upfront masa register.
    2.first bill another rm60 for activation. kalau ko sharing ok kot ambik wimax. tp nak free modem n wireless router tu ko ambik la 24bulan.
    3.wajib 24 bulan ok.

    kalau yg pakej minimum rm49 tu ko leh guna sorg2 je.

    ReplyDelete
  3. owh, xdela mahal sgt ekk, aku kalo amik pun pakai sorang2 je kot, tapi cam murah ar rm49, tapi xtaula kat umah ade connection x, huhu, perasan x aku tersalah entri neh, sebenarnya aku nak komen kat entri atas, haha

    ReplyDelete
  4. aku perasan je. mebi sbb layout ni pelik kot komen kat tajuk.

    ade2 aku cek LEP ade line. ko amekla 49 tu then kalau x puas ati leh return dlm masa sminggu dan amek balik duit ko yg 100 tu pergi joli. :)

    ReplyDelete