Friday, June 12, 2009

Toing

Malas betul aku nak update blog ni.
Macam2 la aku pikir sekarang.
Sapa tau tu, tau la.
Sapa tak tau, entahla, malas nak cakap la.


Wah, esok ada majlis kawin kawan aku.
Nasib baik edy ingatkan.
Aku sendiri terlupa. Mekasih en eddy.
Tapi, hadiah tak beli lagi.
Yang kawin ni org kaya, susah betul nak cari hadiah orang kaya ni.
Kadang2 kalau pikir beli biasa2 je, entah2 orang tu gi bagi2 kat anak beranak je.
Jahat otak aku.
Ape ye nak beli, hadiah kawin ni.
Ramai sangat orang kawin.
Apasal laa korang semua kawin serentak.
Ada je yg aku tak sempat pergi.
Sorry pada yang tak sempat.

Majlis Fazira aritu aku pergi. Merah mak ngah kau!
Kesiah dia, masa outdoor photoshoot, adik dia duk ngacau.
Aku rasa hampir setiap gambar ada adik dia.
Budak tu siap guling2 golek2 lagi. Masuk celah pengantin.
Haha.
Kalau aku, memang tang tu aku jerit.
Walaupun aku pengantin.
Memang dasar perempuan takde kesabaran. Hehe.
Sabar ye Gra.

Sekarang aku nak siapkan shopping cart.
Malas layan blogspot sangat.
Blogspot sumpah tak best. Huahahuaha.

Ok babai.

1 comment:

  1. huk huk lisa, musti ko terserempak ngan opismets sy kan kat kenduri fazira

    rugi rugi x g~

    ReplyDelete