Monday, June 15, 2009

Keruntuhan...

Sebelum ni tengok dalam TV/paper takde la perasaan takut sangat.
Jiwa perkasa. Hehe.

Tadi alang2 lalu, aku pun snap.
Takut ok. Dahsyat.








Aku tak sempat snap ala2 wartawan, pasal kat situ polis duk jaga.

Sebab bukan orang PJ, aku tak tau la pulak bangunan ni sebenarnya sebelah digital mall je.
Huh.
Tepi bangunan tu ada apartment, digitall mall. Belakang bangunan tu, tak sampai 50 meter, ada rumah teres.
Kalau aku jadi orang situ, aku cuak terus lari pecut masa kejadian. Takut wo, kot2 bangunan tu runtuh style2 hempap bangunan sebelah2 ke.

Kelas kan, Malaysia. Takde raksasa dan ultraman pun bangunan boleh runtuh. Kalau kat Jepun takde la aku kisah sangat pasal ada menda ni.



masa kecik2 mak aku suka belikan buku mewarna ultraman. penat aku warna. dah habis ultraman ace, mak aku beli buku ultraman dyna pulak. dulu aku hafal keturunan ultraman dengan nama setiap satu, sekarang dah lupa.


yarghhh!

5 comments:

  1. haha!

    mesti ko x jadi terima keja kat PJ tu kan? eh ade kaitan x ? =p

    ReplyDelete
  2. so ko nk cerita pasal apa ni sbnrnye ;P

    ReplyDelete
  3. muni,
    tak tau lg. pk dulu. hurm pk pk pk.

    noname,
    cite pasal bangunan runtuh la.

    ReplyDelete
  4. fa,
    mesti la takde. kalau ade entah2 dh arwah dh aku ni ok.

    ReplyDelete