Sunday, June 28, 2009

Saya bayi tapi kacak. Jangan jeles, orang dewasa!



Amacam orang dewasa, jeles tak dengan ketampanan saya?
Saya sungguh tampan, berkulit gebu kalah mak hayam gebuz azwan ali, dan saya juga gagah!
Hidung saya mancung dan berambut spike.
Anda begini kah semasa kecik wahai orang dewasa yang berambut spike?

Heheh. Ini Putera Sulung Ja and Shah, kawan UPM aku. Err, actually senior. Ja adalah geng dd dudu. Mak budak ni seorang yang best dan suka buat ayat macam cari pasal dengan junior macam aku. Tapi i loike..

Congratulations Ja and Shah. Dd ajak aku gi majlis cukur jambul budak ni nanti, tapi aku cakap tu pun kalau Ja ajak. Heheh.

Tapi aku nak jumpa budak ni secara life kalau boleh dan nak mintak autograph. Harap Ja dah ajar dia macam mana nak sign autograf.

Adam, anda memang kacak lah, pergh! Kalau saya seorang bayi berusia 3 hari, pasti saya jatuh cinta dengan Adam nih. Hehehe.

Gambar dicilok dari blog dd dudu.

6 comments:

  1. oh sungguh terharu ade tribute to my anak sedare ni hehehe~~

    jom beli minyak rambut kasi adam, kasik lagi stylo gtu~

    ReplyDelete
  2. serius hensem!

    hai adam.. saye single ;)

    ReplyDelete
  3. jangan jeles aku dh tgk dh. mase aku dtg, mak die dh buat rambut spike utk die dah =D

    eh eh dd.. itu bkn anak sedare ko ehhhh tlg sket.. muahaha saje dengki ;p

    ReplyDelete
  4. kalo la si kacak ni boleh phm, nk berkenalan boleh?
    autograph ye cik liesa, skali dia kasi autograph air liur meleleh melekat kt bahu, mmg best.

    ReplyDelete
  5. award xseberapa dr sy utk anda. :)

    ReplyDelete
  6. haih ramai lak eh ngaku single...

    ok bola, thanks...

    ReplyDelete