Wednesday, October 29, 2008

Suami yang hilang.

Tadi aku baca berita

Nor Azlin tuntut nafkah.

Bagi tajuk je.Nak bace, pegi cari sendiri kat Kosmo.Mesti korang malas kan?

Enrty kali ni berkisarkan kisah suami Wan Nor Azlin(WNA) yang hilang entah ke mana.Semua org tau kan, pasal kisah diorg laki bini b4 kawin yang sungguh kontroversi itu.Kisah basi, takpe..malas nak cite.Tak berminat pasal tu.


Apsal lak aku ni wat entry pasal artis plak.Camni, makcik aku, die keje area Kg Baru. Pnah la die naik cab area Kg Baru tu, time tu kisah WNA kena simbah cat kat along tu tak keluar paper lagi.Dan kisah laki die tak balik rumah dh berapa lame tu belum lagi keluar.

Mase dlm cab tu, tetibe driver cab tu tanye aunty aku, kenal tak WNA?pastu duk puji2 lakonan WNA plak.Aunty aku ni pon pelik la, apsal duk tanye2 pasal minah ni.Kan dah lame minah ni tak berlakon. Pastu driver tu pun ckp,takde pape, die kan berbakat.Saje je tanye.

Tup2 sminggu lepas tu, aunty aku nampak muke laki WNA kluar paper, ckp dh lame x balik rumah.Hutang keliling pinggang then rumah kene simbah cat merah kat along.Aunty aku pun berkata,'La..mamat ni la aritu duk tanye2 die pasal WNA dlm cab.'
Aku pun tak tau betul ke driver cab tu laki die.Entah2 aunty aku tersilap orang.Tapi die mcm yakin, wajah itulah yg menjadi driver cab yg banyak tanya pasal WNA.

Enrty ni bukan entry gossip.Tapi ntahlaa aku saje2 je nak type.Sambil nak berpesan kpd kwn2 lelakiku, dh kawin nnt korg jage laa anak bini tu leklok.Jgn suke2 hati je nak balik rumah,balik.Tak nak balik, tak balik.Pandai kawin, pandai wat anak, silela bertanggungjawab.
Kpd WNA, sekiranya terbace blog ini(hahah..perasan la WNA nak bukak blog aku.Mane tau, die google name die, blog ni listed skali ke), anda boleh mencari suami anda yang hilang di sekitar pusat bandar. Perjalanan makcik aku aritu adelah dari KWSP ke Jalan Raja Alang.

8 comments:

  1. eh urghh tersedak tersedak peguam jadik pemandu teksi hihihi

    ntah2 betol takk diee nak kumpul duit nak bayar utang, wat part time byk

    ReplyDelete
  2. die lari dr along la.
    jum2 gosip.
    norman hakim kene tangkap khalwat.bace la utusan.heheee

    ReplyDelete
  3. eeii marahnyeeee
    dulu si norman tuh beriya nafikan smpai marah2
    memey pun beriya nafikan sampai kate "saye dah telefon kak abbyy.. kak abby paham"

    aaaahh jahatnye dorang ni

    ReplyDelete
  4. pestisid,
    alaaaaaaaaaa due2 gatal.cian abby.

    ReplyDelete
  5. ko sengaje reply comment pestisid ke

    pu~

    ReplyDelete
  6. bengong..

    dah tak balik umah..

    pastu nak puji2 WNA pulak..

    ntah pape r..

    p/s : mcm plat keta pulak WNA 123..haha~

    ReplyDelete
  7. lels,
    ahaaa.plat kete ye?aku WQX.hehe.
    tu la psl.ade la gak bengongnye.aku mmg menci betul la jenis jantan cmni.langsung x brtggjwb.buat anak tau pulak.lagi satu sengal si norman hakim.hanya pmpuan2 tabah je bleh hadapi jantan2 cmni.emo lak aku ni.PMS kot. :P

    ReplyDelete
  8. dd dudu,
    a'aaa saje je reply kat diri sndiri sbb nak ignore ko.haha.seb baiik ko bukan muni kan?kalo tak musti dh kecik ati.haha, hi muni.jgn maraah.

    ReplyDelete