Sunday, October 12, 2008

ahad yang biase..

huhuu esok dh kerje.sungguh x syurga. :(
yeaaa td aku dh gi klinik tp doc xde.so amek ubat jek.dh dptkan ubat utk ulcer lidah.mengubati lidahku yg berlubang.ubat die bg, at least menjadikan lidah sedikit kebas, so aku x rs sakit sgt if terkena gusi or lelangit.

hr ni tepakse mogok lapar.mkn nestum je sblum g mkn time ptg.tggu edy dtg ambik then g klinik.saje je aku ni menggediks.pdhal bukan aku ulcer kaki pon.leh je tekan minyak g klinik sndiri2.tapi biase la.time2 cmni haruslah menjadi mengade lebih2 skit.so, kul 5 kot lebih kurg edy dtg and g mediviron.pas amek ubat, adelah misi gi mkn sbb dr pg, just perut isi ngan nestum je.

syarat nak makan, aku nak mkn nasik ayam je.lgpon sudah bosan dgn porridge and soup sejak ulcer nih.reason mkn nasik ayam adelah..sbb nasik ayam tu nasik die licin2 skit, tak berbiji2 cam nasik putih sgt.bile kene ulcer, tak sakit sgt.tah pape syarat aku.pastu nasik aym tu kene kat ciken rice shop.pastu syarat lagi, kene mkn kat tmpt dkat ngan rumah sbb aku x larat gi jauh2, tp bukan jj equine sbb dh terlalu bosan ngan jj tuh.alamanda pun tanak sbb ramai org pastu dh bosan jugak.so, tmpt plg dkat adelah belah2 puchong.pastu ktorg g giant kinrara.kunun2 ingat kat situ ade ciken rice shop.pdhal takde pon.cess!last2 kene nasik ayam food court je.pdn muke aku.mcm2 syarat sgt.dh la x sedap nasik ayam tu.nasik die lak tak selicin yg kuharap pastu sakit gak la lidah aku.mkn jela sbb aku lapa kan?byk songeh ko lisa.

nih gmbr aku snap kat giant.



aku snap semata2 nak tunjuk kat dd dudu. kdai ni salah eja ikan keli, jadik ikan pakwe ko.ikan keri.hew~ murah je nasik pakwe ko ni dudu. mamat cashier tu sengih2 je tgk aku snap sbb dorg salah eja ni.malu la tu salah eja tuh.




haduih la aku kesian tul kat budak ni.lena sungguh die lam troli ni cam atas tilam vono lak.mak die pun smangat tul makan.


pas gi giant.teng tereng.ktorg gi jj equine.tadi kate taknak pegi jj sbb dh bosan.ape daa ckp mcm tuttttt.pegi semata2 aku nk bli roti wat mkn esok je pon.mcm tmpt lain xde jual roti.takpela org sakit, haruslah mengada lebih2 bukan?jeng jeng jenggggg..kat sane aku jmpe aghoo tgh nak byr barang baik punyee yg die beli.heheeee..mcm ade bahan gosip je leh dibuat dgn brg ko beli tu..?any explanation?ok laa aku wat x nmpk je ok.pastu sengih2 cam kerang je ko ni.ko beli ape ek?? takpeee aku x nmpak...btul ni aku x nmpk...:P

5 comments:

  1. kuriii :'D
    kelakanyeeeee nasi ikan keri :'D
    haishhh nape laa die x salah eja jadik nasik ikan kuri :'D

    kah kah kah

    tp mmg kelaka laaaa


    ko pehallll tangkap gambaa budak tuh hahahahha kesiann gilerrrrr tp mmg lawak gilerrr gamba itewww

    bagus2 teruskannnn snap mende2 yg kelakaaaa

    nasik ikan keri kuh kuh menangis berdarah jap hahaha

    ReplyDelete
  2. kan?apela salah smpai ke name pakwe ko plak.ade lg jmpe gmbr yg salah eja.tp curi dr blog org.lenkali taruk kat entry.ko gtau la keri die dh ade nasik jename sndiri berharge RM5.90 je.
    anak sy nnt, sy usung tilam bwk g giant kasi die tido kalo ngntk sgt.x smpai ati bg tido lam troli lor.

    ReplyDelete
  3. ha?ade gosip ker?
    jgn lupe share dgn aku taw!hik hik hik...gelak gediks

    ReplyDelete
  4. nak tau jugak gosip..!!

    *menyibuk*

    ReplyDelete
  5. -reha-,
    hamboi gatal nye watak utama dalam gosip itu..

    lels,
    eeeeerr nak tau gosip ye?cmne ni reha?dh ade peminat gosip pertama ni?harus direvealkah?

    ReplyDelete