Sunday, October 19, 2008

malas lagi

agh aku dh takde kekuatan nak update blog.bace blog org jela.time kasih ye kawan2 kerana rajin menghapdet blog masing2.


p/s:ahhaaaahkahkahhh td aku dengar en mahmud(die ni ca ya nun alip.saje je aku bg die name islam) yg sungguh2 la aku benciii ni ckp mlayu on the phone.sunnguhla kelakaa dan manjeee manjeeeee sekali bunyik die.sbb smue ayat die lebih2kan huruf e..'macam maneeeeee ni?'.'boleh tak bagi sayeeeeeee num fon kat putrajayeeeeeeee.'ohh peliiissss.geli aku dgr.

3 comments:

  1. apesal semua org malas2 neh...alahai....aku pun malas gak arr kalu cmni....

    sebenarnye dr mgu lps aku mmg malas...nk benti keje je rasenye

    ReplyDelete
  2. hohoho.. tema minggu ini ialah ' Minggu Kemalasan Kami'...

    ReplyDelete
  3. jom resign!!aku nak balik kg jela.suruh bpk aku tanggung.reen tanak balik seremban ke? :P reha jom2 kite resign jommm.

    ReplyDelete