Monday, October 20, 2008

cube teke sape orgnye, tak basuh kete sejak beli kete die..

ah tetibe aku ade persoalan nak diblogkan.td kate takde kekuatan dh nk update.haaa ini kekuatan suda mari..

aku nak tanye korg.apekah pndpt korg terhadap org yg dh x basuh kete die ntah bape kurun.pastu kete die dh kale habuk dah.mmg dh pudar terus kaler sebenar.pastu kat atas bonet kete die, ade org gi conteng pakai jari(sbb dh berdebu sgt, dh leh wat papan itam gitu)..kat situ org tulis SUCKS.bukan aku nk sgt type word ni tapi yela kann, bagi merealitikan cite aku nih.pastu, pemilik kete tu plak mmg x padam pun perkataan tu.dan jugak tetap tak basuh kete die.hahaha..itulah kete encik mahmud yg aku anti sgt tuh.

persoalannye, aku nak sangat2 tau sape la makhluk yg mgkin gak tak suke die gi tulis sucks tu kat kete die.pulak tu die wat bodo je takmo padam.huhu.

cmne ek pendekatan nak suruh encik mahmud gi basuh kete die yg dh berkurun.marilah kite berspekulasi, siapekah gerangan penulis perkataan sucks itu?pastu apekah pendapat korg terhadap kehidupan peribadi encik mahmud, berdasarkan keadaan beliau yg langsung tak kisah pasal kete beliau kotor tahap longkang beserta iklan sucks di atas bonet beliau.adakah beliau seorang yg pengotor, save budget walopon gaji beliau sebenanye lebih rm10k.sesungguhnya entry ini khas buat budak2 department aku yg sungguh tak suke pade encik mahmud.jom bergosip.aku tau, bukan aku sorg je.cume aku je yg rajin nak blog out.ade mase skodeng kete die, nnt aku amek gmbr.dh la rim dh tanggal2 dah.tah pape la encik mahmud.bile la ko nk brubah.mesti kete die busuk kan?

dah la ko ni kalo on the phone, suare kuat mcm lahanat.ceh.aku ni dh la mulut takde insurans, tangan pun same type word x senonoh.takpe, yg pntg diri aku sndiri dh ambik insurans dah takaful ikhlas.hehe.
alamaaak, die skodeng aku tgh type blog ni laa..mampus ko la.hehe. ape lagi aku nak ckp?sesungguhnye aku mmg tak akan pernah suke pade encik mahmud.menci menci menci!

4 comments:

  1. hoi!
    ape lagik...

    g la capture gmba kete dia..paste kat blog kau

    ReplyDelete
  2. kem salam kt en mahmud...aku rindu kt die wakakakaka..!!

    ReplyDelete
  3. buat surat layang letak selit kat wiper..

    ish2..

    encik mahmud2..

    basuh le keta anda..

    ke tade masa??

    suh cikpest tulun basuhkan..

    mesti berkilat punye pastu..

    huhu..~

    ReplyDelete
  4. -reha-,
    hi..kate pagi2 lagi ko dan persatuan pantry dh skodeng kete die, kate kete die ade sucks tu lagi.apsal x snap gmbar?ade laa modal aku nak berblog arini.


    aghoo,
    hahahah rindu ke?tau le die sokmo skodeng ko dulu.


    lels,
    ktorg ade plan nak buat flyers, car wash murah.pastu tetiap hari ingat nak letak kat kete die selagi die x basuh, selagi tu la ktorg letak.hehe..tp msti ngan flyers2 tu pun die x buang dr wiper.malas tahap cipan die ni.

    ReplyDelete