Wednesday, October 22, 2008

kan best kalo betul si mahmud mangkat dijulang

entry aku semenjak 2 menjak ni berkisar pade kebencian aku la kat sesorg bernama mahmud.aku tak kisah org nak kate ape.janji aku lepas geram.aku buat blog ni mmg nak lepas geram pon.tp tetibe ade org lain bace plak.oh bukan rahsie lagi.lgpon sape suruh aku x set private.salah aku.my bad.

td kate² keramat dr opismet aku.kalidass(mmg name sebenar).nak name penuh?nah, kalidass balasuberaniam.betul la kot name bapak die cmtu.
die ckp psl encik mahmud.'die tu takde manners la.'.
aku tanye, 'kenape?'
'entah..cakap dgn orang tak pandang muke/mata.dia pandang siling ke, or tempat2 lain.'
aku tambah perisa:'ha'aa..kurang ajar.'

aku kalo tambah2 perisa kene pedas sikit.eh, kene pedas banyak.baru ade umph.stakat tambah ajinomoto tak main.tambah la cili barang sedas due.ngan cili giling skali.baru kaw.

ape jenis manusia ckp dgn manusia jugak, tp tak pandang muke.pandang siling.ko ingat ko ckp talipon ke?

ok dah.puas ati.




4 comments:

  1. wei...tak nk story ke ttg teknik baru ko bace blog utk megaburi mata cik mahmooooddd..wakakkakak

    menarik woooo!!

    ReplyDelete
  2. http://eleafcorp.blogspot.com/2008/10/kanibal-di-sekeliling-kita.html

    hehehe :peace:

    ReplyDelete
  3. owhh teringin nak tinguk muke encik mahmud tersebut

    ReplyDelete
  4. reha,
    ala mane bleh reveal.nnt tak rahsia lg.pastu sumorg wat teknik same.kantoi jua akhirnya.

    are-pet,
    oh sungguh insaf.

    dd dudu,
    tak pyh tgk muke die,x kacak pun.

    ReplyDelete