Wednesday, October 8, 2008

hari ini...

hari ini hari rabu.hari ini aku demam.hari ini, sakit tekakku.rase cam dh nipis anak tekak aku ni mcm kene gesel ngan kertas pasir.auch auchhh perit.rs cam bile kene laluan udare kat tekak tu dh mcm nak pecah tekak aku.hari ini aku mkn byk sbb aku pose.mase bukak pose 4 jenis lauk tapi smue rase hambar dan tawar.ape yg masin, ape yang manis ntah amende la smue aku x dpt nikmati.oh, aku kene hargai nikmat makanan selepas ini.jadi, jangan diet sbb size aku ngan adibah noor masih terlalu jauh beza.baiklah, aku nak gi beradu.mengantuk.

2 comments:

  1. compare ngn adibah nor tuh!!mmg la byk beza!ceh!hahhahahaha

    ReplyDelete
  2. Aku da buat m.c halfday sndri uuuu siyes aku tpkse bkelubung dlm slmt tbl.huk2 sjuk mgigil2.aku br nk g keje nih.mampus la mahmud nk ckp pe.dia bsg ptg karang aku amek m.c btl2.

    ReplyDelete