Friday, October 24, 2008

curse of 1243

1243

pernah tak korg ala2 terkena curse/badi ape2 jela.nih la aku punye curse, sumpahan 1243.kisah bermule mase aku tgh training oracle.cik reebelle la yg cite dulu.die ckp, tiap kali tgk jam, slalu jeterkebetulan dgn pukul 1243.

bermule dr saat itu, sumpahan tu terkena lak kat aku,dh la slalu nmpk kete plat num 1243.pastu tiap kali tgk jam, almost stiap hari, sama ada AM or PM, setiap pukul 1243 aku secara kebetulan tgk jam.

kebetulan apekah ini, dh menghantui aku lebih 6 bulan malah setiap hari. dh la stiap jam yg aku ade aku set time die lain2.jam kat kete cpat 10minit.so, if aku tgk jam tangan aku time tu 1243, 10 mnt kemudian(mmg langsung x timing ok)aku pandang jam kete plak..memang konpem mase tu kul 1243.

kalo aku dpt sms ke..ade jee jugak received time:1243. pastu jam laptop aku ngan jam kat pc pon tak same aku setkan.ketige2 bijik henpon aku adelah tak same jugak aku set time die..ade yg cpat 5minit, ade yg 10minit.ni sbb nak psycho diri sndiri jeee nak suruh bersiap awl skit kot2 nak g mane2.tp stiap kali aku tgk mane2 jam je sama ada kat henpon ku yg 3 bijik tu(oghe kelate kat tigo butir),ataupun jam tangan, waima jam laptop atau pc sekalipun mmg sah waktu pada jam2 berkenaan adelah 1243.
aku tak tau la apsal.ahhhhh..aku inginkan penjelasan kisah yg menghantui aku sejak 6 bulan yg lalu.reen, ko bertanggungjawab atas hal ini.rase saiko dohh..

utk kisah terkini, td baru je aku terpandang jam laptop adik aku ni tepat pada pukul 1243.malam td pon aku duk lepak2 atas katil, bile tgk jam henpon..aih tak pasal2 1243 jugak.
so boleh la disimpulkan, pade setiap 1243AM dan 1243PM setiap hari, aku pasti tgh tengok salah 1 je jam yg ade dekat2 aku.apekah????so, kalo korg tgk jam pukul 1243, ingat daku dlm doamu.heheee.

8 comments:

  1. Lisa,
    Aku ade simptom 12.34. Sangat horror. Lame gak kene. Serius tak tipu.

    ReplyDelete
  2. sebenanye aku sumpahan 1243 dgn 1234.tp 1243 daily.1234 rare sket lah.horror kan?aku pon tak tau apsal.

    ReplyDelete
  3. BTW ko pernah tak tengok cerita Number 23? Jim carrey berlakon. Dia ada sindrom yang sama. Psycho2.

    ReplyDelete
  4. hahhahaa..
    ni mmg psiko pon
    nama perkara ini ialah automation in brain clock..
    konsep dia..skali je benda 2 save dlm otak..pastu dia akn jd auto..
    mcm kalu nk tdo..
    set mind nk bangun pkol 5..
    pastu tgk jam..mention nk bangun pkol 5..
    klao ko pny brain clock ok..
    pkol 5 esk ko kompem bangun..tanpa kunci alarm clock..hahha

    ReplyDelete
  5. oo 1234 1243 ye...
    aku nyer 22:38

    hairan aku..angka 22 dgn 3 and 8 ni menghantui aku sejak lahir..
    tambah2 lagi angka 3 and 8..

    seyes seram

    ReplyDelete
  6. aku nyer 103.
    nombo yang muncul kat nombo-nombo matriks, giliran

    ReplyDelete
  7. hariry arifin,
    aku x pnah tgk la cite tu.ni nak kene cari ni..

    cik bit,
    aih kalo bab bgn tido tu aku tau la.mmg cmtu konsepnye.tp 1243 ni takde kaitan nih aku rase.sbb walau di mana aku berada, ttp berlaku.

    are-pet,
    ko pon ade gak ke..ingtkan aku sorg.tp rs aneh je tiap kali berlaku kan?bkannye kite tggu pun time tu.

    dd dudu,
    dudu, ko sorg je takde symptom ni...heheh..

    Mustafa Bahrudin,
    pelik kan?kebetulan pade diri kite pdhal bukan kite mtk pun n x tau pon bnda tu nak blaku.

    ReplyDelete