Friday, October 24, 2008

di tag plak dahhhhhhhh.

aduih la budak cookie-suria mengetag aku.tepakse la jwb demi menjaga reputasi aku sebagai senior yg takde cacat cela.fewit.

byk kan entry aku arini?ade 3.ini adelah tanda protes terang-terangan terhadap mahmud ali basha(ceh name mcm plakon lak aku bg kat die arini).hekhek.mcm tak lame je aku kat kmpeni ni kalo cmni punye pe'el.hihihi.

nah tag nih, kene la jwb wlopon ngelat2 skit.

1.Apakah benda yang paling penting dalam hidup kamu?

1.mak,ayah, adik2 saye.
2.pakwe saye
3.laptop
4.henpon.ade 3 tp 1 je yg terlalu aktif.o1933XXXXX(kwn2 yg gune maxis usah gusar ya karna aku sudah menconvert line itu menjadi maxis).
5.duit not 50 yg banyak helai.tp skaranga akhir bulan ni tinggal singgit je selai2.haha.
6.duit plastik a.k.a kad kredit.emergency kalo takde mende alah plastik ni susah gak lagi2 faktor num 5 tgh takde.
7.smue perfume yg saye borong.tp dh rase bosan pakai, hak milik diserahkan kepada 3 adik2 dara saye.
8.kesatria baja hitam saye yakni encik getz saye.takde beliau tak berjalan2 la saye.saye sangat fail yaa tuan2 dengan public transport dewasa ini.
9.cincin bf sy bagi.kalo ilang mamfus la saye nnt die masam2 muke.saye menjadi takut.penah jatuh kat celah msin basuh.memang tertonggeng2 aku cari balik.ngan mesin2 basuh skali dh aku tunggang terbalikkan.seb baik masih elok dan aku ketemu kembali dengan chenchennnku.
10.komik shinchan.kalo sedih sy bace pastu sy dpt gelak2 balik.

2. Apakah benda terakhir yang anda beli dengan wang sendiri?
smalam aku borong 3 botol perfume kat metrojaya warehouse clearance.sangat gigih ok aku g soping.eh tp tu bukan bende terakhir la kot kalo nak kene skema.skema sebenar adelah buah jambu dicicah rojak mak bi kat sport arena berharge RM1 saje.tp tu reha beli.so, mnjwb soalan tak?

3. Dimanakah tempat impian perkahwinan anda?
gua niah.haha.sungguh tipu.

4. Berapa lama anda rasa hubungan anda akan berkekalan?
selama hayat di kandung badan.hahaha.pewwwwittt.sile muntah.


5. Adakah anda sedang di lamun cinta?
dilamun cinta dan mengelamun.ye.hikhik

6. Dimanakah restoran terakhir anda makan malam?
hah!tak ingat.last mkn kat restoran.aihhh tapau je lately.mlm td lak mkn free kat umah org.pg td mkn kat pantry opis je...kat mane ek?jap2 pk...rasenye kat restoran de thai depan jusco equine.taaaaaaaaaaah.tak ingat tak ingattttt!!

7. Namakan buku terakhir yang anda beli?
dik cerdas.komik tu buku gak kan?RM4.80 kat kl central.nak tunggu aku beli buku lain?jangan harap.zaman skrg smue google je okie.br je smlm dpt hadiah buku dr readers digest tp pasal haiwan laut.tanak bace.x minat.nak jual.

8. Apakah nama penuh anda?
pestisid binti ridsect.kui.


9. Anda lebih senang dengan mak atau ayah?
due2.saye anak yg manje dr kecik ok.

10. Namakan seseorang yang anda ingin jumpa untuk pertama kalinya dalam hidup anda?
sepatutnye beliau adelah adik kedua aku dan seorang yg berjantina lelaki tp mak aku keguguran.tp aku ttp nak jmpe die.tak silap mak bagi name faizuddin kot, ke aizuddin.tp ade din din laa..islamik skit pelis..tah la.x sure.hehe.tp nak jmpe die nak tgk die ensem ke tak.kalo ikut aku, ensem ah.hahahha.

11. Christina atau Britney?
atau

12. Adakah anda mencuci pakaian anda sendiri?
mesin basuh toshiba tolong..

13. Tempat yang paling seronok anda mahu pegi?
tak tercapai dek akal nak pk.tp bende paling best adelah tido.so nak pegi katil.

14. Pelukan atau ciuman?
kalo jwb dan?

15. Butirkan 5 perkara tentang orang yang tag anda
1.skulmet aku.
2.x pnah ckp ngan die ms skolah.
3.tp jmpe on the net.
4.based on her FS, die adelah kwn baik dgn besfren aku sejak aku dajah 2 iaitu ida ayuni.
5.die cute, sape nak awek cpat pegi ngorat.huhu.sile merah pipi ye cik adik suria.

16. 8 perkara yang amat saya gilai
1.tido
2.makan.
3.dating
4.tgk movie
5.tido
6.makan
7.dating.
8.tengok movie

17. 8 perkataan yang sering di ucapkan
apsal ade 8?banyak nye..
-assalamualaikumx8.hahaha.

18. 8 buah buku yang paling terbaru di baca (magazines also can?)
dik cerdas x8

19. 9 lagu yang boleh saya dengar berulang kali
jason mraz-u and i bothx2
bau-warkahx2
nelly furtado-say it rightx4
-so dh cukup 8 :p

19. 8 perkara saya pelajari tahun lalu
oh saye byk belajar ni.
tanak ah ckp.byk sgt.

20. Mangsa tag seterusnya
reha. reen. dd dudu. pdn muke korg.sile laaa.

11 comments:

  1. ahh nyesal aku bace.. kalo aku tak bace..sure aku tatau aku di tag kan?? hahaha nnt mlm aaa aku wat..

    ReplyDelete
  2. sape suruh ko rajin sgt bace.haha

    ReplyDelete
  3. hahhahhah.....

    mengong betul2 la...nti la aku jwb okk!

    dr td duk seduce aku g suro!!!arini kami ade rahsia...hanya Tuhan yg tahu...ya Allah...ampunkan kami....huhu

    ReplyDelete
  4. dah pegi metrojaya warehouse clearance??? mesti byk dh abis kan at tis point of time....huhhh tak sempat la nak pi after opis, keje byk n jln jam =(

    ReplyDelete
  5. ko ade sebut ape2 pasal sy x? sy xbace tau entry ni~~ ;p lalala xdengar xdengar~ ;p

    hew hew

    wahaaa kelakanya wv!!! ---> beratt

    auchh auchh wv ni cam kenekan sy jek

    ReplyDelete
  6. banyak gile ngelat! sgt xamanah dlm mrevealkan diri sendiri :P

    apa2pon, nnt ada tag pasal kawen2! sy mahu mngetag anda juga! *gelak jahat underkaver*

    ReplyDelete
  7. -reha-,
    sebagai budak uia, aku mohon ko bimbing aku.ni aku plak bimbing ko.ape ni reha?ape semua ni???heheh

    kak izyan,
    hehe.byk gak borong perfume 1, lebih dr.tp xde la byk sgt, spe duit.tgh akhir bulan ni, gaji pon x masuk lagi.bli yg murah2 je..
    bli perfume ape?dh jwb kat ur blog :)


    dd dudu,
    waaaaahh klaka nyeee ko punye WV.apsal tak printscreen?sy punye WV kt komen ni adelah wookful(tak kire..kene sebut work jugak, walopon sebenanye wuuuk.hehe..mcm rajin gile i keje kan kan kan).

    name ko disebut2 ni.kalo ko ngelat, takmo kawan ko smpai ko kurus balik.


    cik cookie,
    sile la remove saye dr tag list anda.oh saye bkan rajin sgt jwb tag.byk mengelat dan tidak amanah bukan?anda pun tau.mengapa menambah sifah mazmumah sy yg tidak amanah menjawab tag??

    ReplyDelete
  8. yaps..tak byk choices. Dh pegi warehouse tu ptg td. Arini last day rupenye utk perfumes & cosmetics :D

    ReplyDelete
  9. ha ahh ekk, nape xprintscreen n publish kat entry baru huwaahhh nape xterpike hari tuuuuuuuu

    wv ---> relif

    ReplyDelete
  10. dd dudu,
    relif?ade lega ape2 ke?hehek.tp kan yg beratt tu rasenye ko sorg je dpt dlm dunie nih.hihih.klaka kan.tp ko bukan gemuk pon.ko je ngadee prasan berat.

    ReplyDelete