Sunday, April 5, 2009

Soping.

Ishk.. Virus apekah yang telah melanda laptop aku ni sampai dah jadik macam kura2 yang demam panas dan naik bisul di ke empat2 kaki beliau, memang jalan pun gitu2 jela.

Drive C pulak dah jadik 0 bytes. Aku nak uninstall program pun dah tak dapek. Ni mesti virus masuk malam tadi masa aku tertidur dengan khusyuk. TU la, degil. Orang nak bagi Kaspersky free, ko gatal kan nak pakai Avira yang download tu je. Padan muka ko. Muka ko, bukan muka aku. Haha.

Semalam aku pegi soping. Soping ke??? Ye, kaya kan aku? Kaya hutang. Takde lah, semalam and last, hari ni ade Handphone Fair kat SACC Mall Shah Alam. Henpon harga RM80 pun ade, tp stok2 samsung, philips, yang simple2 tu jela. Tak silap aku nokia yang paling cokia ade la RM35. Tiga puluh lima ya. Sesuai untuk orang yang pasang banyak boifren or girlfren kan.
Semalam aku belikan pakcik aku. Dia bayar sendiri la kan, Nokia Express Music 5800 yang full touch screen tu, jangan memain. Pakcik aku ni umor 40 tapi tak kawen2 lagi, tapi awek die umur 23 je. LG KS360 yang kaler pink u ol, untuk aku. Wah! Pink kan. Terasa sangat wanita. Edy plak angkut E63. Pasal yang tu ade word, excel semua kan. So senang la die wat keje. Pastu ade lah 2 ketul SOny E utk adik aku dan mak aku jugak. Sapa2 tengah cari handphone tu, pergila. Diskaun up to 70%. Aku ni duit bukannye ade tapi dah mata dijamu dengan macam2 henpon, tetibe bernafsu pulak nak beli. Padahal dah la LG. AKu pandang slack je brand ni dulu tapi kenapekah aku beli? Rasa macam nak jual balik pun ada. Sapa nak beli bagitau la. Terlalu gurlish la, macam tak sesuai pulak dengan aku.


Nantila laptop aku ok baru upload gambar die camne.


K, babai.

6 comments:

  1. oh LG! LG kF600 hp paling mahal dan paling sekejap pernah ku miliku sebab dragut selepas sebulan (T_T)

    ah x besh la LG lisa! apesal ko beli??

    :p

    ReplyDelete
  2. haaa..tunjuk laa dulu gmbr nye..kot2 laa i suke..hehe

    ReplyDelete
  3. lisa saye terus gugel image LG KS360 lepas bace entry ko

    waaaahh pink tp nampak canggih

    em handfon fair ni sampai bile? nak g gak uhuk uhuk

    ReplyDelete
  4. muni,
    tu la..ko kate LG tak best. kan dah kene ragut. aku rasa ok je LG ni cume die nye navigation lain siket la dari yg typical mcm norkiah tu.

    zue,
    oh kak zue si pinky. mesti kak zue suke. tapi nak keeeee LG? memang siyes nak jual ni pasal die pakai keypad qwerty yang memerlukan dua tangan. so, kalau tgh drive agak susah nak gune. pasal tu lah terpaksa melupakan niat meneruskan penggunaan beliau.

    dd dudu,
    kalo ko nak, ko beli jela yg ni. ngan kawan2 sy bg kelonggaran la dari teknik membayar nye tu. kalau ko nak la. ko kan si pinky. tetibe saye mcm jangkit2 suke pink plak skang ni. ahhh sangat woman ok. sila rujuk sms yang dihantar pada pukul 1+. kaco ko tido..hehee.

    ReplyDelete
  5. memang navigation x setypical norkiah hehe

    tapi aku prefer SE

    idup SE! yeah hehe

    ReplyDelete
  6. muni,
    dulu kan, edy keje design part2 dlm SE tu. pastu die duuuuuuk laaaaa puji2 SE manakala aku typical Norkiah user. AKu kutuk SE, die kutuk Norkiah. Skang ni aku pakai SE, die lak pakai Norkiah.Tunggang terbalik. KO rasa si Norkiah dah guna2kan die ke?? hak hak. Patut ke aku gi bomohkan norkiah?

    ReplyDelete