Sunday, April 5, 2009

Ini dia


Nah, ini dia LG KS360. Serius aku nak jual.Memang tak guna pun, simpan dalam kotak je. Cuma ade la tak sampai 10 minit call duration tu pun pasal masa tu aku test masukkan simkad, then mak kol. So kena la jawab pasal tak nak derhaka kan.

Sapa berminat sila sms saya ye. Kalau yang takde num tu boleh email ke pestisid@yahoo.com

Spek:
* Full QWERTY keypad.
* Side slide.
* 2 Megapixel camera
* touchscreen for calling
* talk 5.0 hrs
* standby 18.0 days
* Java MIDP 2.0
* MP3 player
* MPEG-4 player
* FM radio
* Photo/video editor
* Built-in hands free
* Voice memo
* Polyphonic (64 channels), MP3 - Ringtones

Aku rasa sapa suka pink mesti suka nih. AKu tak suka pink pun tetibe tersuka. Tapi kenapakah sidebar blog ini sudah pink?

Reason for sell:
1. aku kadang2 drive pun sms, so agak huru hara di situ bila nak bukak2 slide ni pastu qwerty lak.
2. edy belikan aku yang baru. so aku nak jual lah yg ni.


Harga RM590 cash. aku beli RM600, pastu kene caj lak tu kad kredit 3%. Sentap tau.
Sapa2 pandai pujuk, die dibenarkan bayar 2x sekiranya dia mengaku dia kawan aku huahuahuaha. Ye2 bleh dipercayai sbb aku dh pnah jual mp4 player 2x bayar jugak.







haiiiiih dah pukul bape nih takleh tido2. ni sapa la tuan punya keta memekak kat bawah ni, ngan bunyik alarm yg macam2 jenis bertukar ganti. tolong la matured skit,bunyi alarm satu jenis je boleh tak? kalau sejenis at least aku bengang pun boleh je lagi tido. mengganggu tido betul bila berjenis2 bersilih ganti. lama pulak tu. terus tak dpt lelap aku ni. tension!

8 comments:

  1. oh yg ni ke..ungtkan yg stau lagik..hehe..kak zue pon kureng yg qwerty pad ni..takpe laa lisa..maybe rezeki org lain..hehe..

    ReplyDelete
  2. wohh lawa2.. tp camera 2megapix jek?? ishh kalo lg besar.. mungkin aku akan curang kepade samsung soul aku kot..

    ReplyDelete
  3. kak zue,
    okey2..ni mesti ingat LG aiskrim tu kot. kan?

    Reen,
    aku ade bwk gi opis td.skang aku kat lua gi potostat tender apekebende tah tebal sgt. tak smpai ati nak gune XXX nye kertas.


    heheeee, adik ngan aunty aku mula berebut2 lak nak pasal dua2 jenis gurlish2 woman2 gitu....

    ReplyDelete
  4. april ni ade Metro warehouse lagi kat s.alam...jom cari perfume jom liesa..ehehe!

    ReplyDelete
  5. kak izyan,
    adik dah insaf, kak..
    takde soping2 lagi.
    berjimat cermat.
    hahahaa, ok2 gurau.
    bape haribulan tu?
    mcm mane leh kalah ngan kak izyan bab2 tarikh sales ni.

    kak zue,
    haaaaaaaaa tanya kak izyan. die yang tentukan tarikh warehouse sales seluruh malaysia. hehe.

    ReplyDelete
  6. ade lagi ke phone ni ke dah jual?macam berminat

    ReplyDelete
  7. sold already. sorry..

    ReplyDelete