Sunday, April 26, 2009

Say It Right.




Enjoy the video.
Video lame ni, tapi aku suka sangat2. Dia berdiri je kat situ, tapi movement tip top. Showmanship best gilers. Aku rasa budak2 AF patut didedahkan dengan showmanship macam ni. Bukan nye masuk kelas drama la ape lah pastu hasil nye??...malas nak ckp ape lah.


Harap abang toms nyanyi lagu ni la nanti on finale. hahahahahhha. kenapa sindrom abang toms belum hilang ni. geli la.


I love nelly furtado. yeah. tak tau kenape, suke die. walaupun org lain x suke, suke ati aku lah!

3 comments:

  1. saya suke lagu ni.. ringtone tuk dak2 upm hehehehe
    lagi satu suke lagu nelly ngan justin tu hek hek

    bes kan klu abg toms nyanyi lagu ni, leh bygkan die kasik gegar hahahaha

    p/s-->comelnye penyanyi latar 3 org itewww

    lisa, sampai sekarang sy xnampak ape relevannye kelas drama tu ngn penghayatan.. ntah, klu lagu tu, hayati lagu tu je laaa, nape nak berdrama2 laaakk -aku si buta seni-

    ReplyDelete
  2. dd dudu,
    kenape ringtone kite same? tp sy suke lagu ni lagi dr give it to me tu....

    eee geli lak kalau tomok nyanyi camni pastu wat lentuk2 badan euuuu.


    comel lagi mamat niger yg wat sound effect tu. rambut die terbaik wok.

    ReplyDelete
  3. I LOVE ABG TOMs GAK!!!

    smoga doa saya sampai ke Malaysia..
    nak abg toms memenangi 1 Million tuh..

    ReplyDelete