Tuesday, April 21, 2009

Sales Sales Sales $$$$$$$$$ habis duit

Yeah marilah pergi menghabiskan uwang yang sudah mahu kering dan menggesel2 kad kredit di mesin kad kredit.

Eh ni semangat nak bagitahu ade Metrojaya Warehouse clearance ni tapi info tak konfem la pulak. Info2 sales mcm ni memang kehebatan En Eddy. AKu lantik dia jadik P.A, so pape berkaitan sales, die yang kene keep track. Janji dia datang ambik aku, bawak pegi sana. Setel. Ko cakap la sales handphone ke, perfume ke, handbags ke, metrojaya ke, setakat ni, info semua adalah dari beliau. Syukur sungguh aku dpt bakal suami kaki soping jugak ni.


Tempat: tak sure (Stadium Shah Alam kot atau gudang metrojaya shah alam(kot jugak)).
Tarikh: pun tak sure(tp tak silap 22-26 april).

Anyone, with the actual date and venue, sila drop komen ya. AKu tau ramai je yang layan shopping ni padahal duit takde hahaha.

Aku sebenanye takde plan nak beli ape2. Tapi Shu Beras Jasmin cakap die nak gi cari mekap, so aku macam terpengaruh. Tapi mekap yang ado...Revlon and spesies2 camtu jela..kalau ko nak cari bobby brown, mac smue tu kirim salam assalamualaikum jelah. memang takdo yoo.


HAaa comforter murah2. Pinggan mangkuk, perfume smue banyak sales ni. Ni musim orang kawin bulan 5 ngan 6 ni boleh la slow2 gi cari hadiah kawin kawan2. Warehouse clearance pun jadi la, janji aku bagi.


Metrojaya patut bagi komisen sket kat aku nih, promote baik punya.


UPDATE:
tetibe dh publish jmpe ni..so, sila rujuk di sini ye.




tips mengelak kesesakan:
-pergi la waktu keje hahaha. ajar orang ponteng pulak.
-carpool.
-korang pikir sendiri.



to shu:
aku x sure nak gi ke tak dan nak gi bile. depends on edy ni tau. if die pegi, aku ikut. kalau ko nak ikut ktorg, jadik anak angkat ktorang, ok je tapi kene la ikut timing mummy and papa ok. good girl!
tetibe aku dpt anak sorang.

5 comments:

  1. aku dh g..first day tau..hasil tangkapan mencecah setengah ribu ringgit hanye untuk perfume.. =D

    memang kene g awal2 sebab nnt stock perfume abis..queue panjang giler x hingat..

    itu jer nota utk ko

    ReplyDelete
  2. wahhh mE dah pergi?

    psst to lisa, kan k.izyan dah btau aritu de MJ warehouse sale ni...wahhh kalo pi weeken mesti tak byk choices dah kan? =(

    ReplyDelete
  3. aino,
    aku dah ade 2x experience dh memborong perfumes dari metrojaya sales nih. taun ni aku malas beli perfume dh. td aku pegi gak tapi x beli pape sbb mcm mood nak soping x dtg. sales sebelum ni aku ngan edy 2x5 je jugak borong penuh sekotak besar tu sumbat perfume. taun ni dua2 dah mcm malas dah hahah.
    last year pun aku abis dlm 500 cmtu gak for perfume je. tahun ni maybe aku dh insaf. hahahha.

    kak izyan,
    a'aa jangan pegi weekend nnt x banyak choices. tadi x masuk pun fragrance area pasal ramai org la. pakai jela perfume yg ade ni hehe. nak tunggu kak izyan belikan yg perfume sales RHB tu. ntah ade ke tak tah..kalau ade bgtau okey!

    ReplyDelete
  4. ko gi sales time aku meeting da~~~ mummy n daddy ni tak sport rim sggh

    ReplyDelete
  5. beras jasmin,
    meeting celah mana oi aku pegi pukul 6.

    ReplyDelete