Monday, April 27, 2009

Mic oh Mic

Ade sesuatu nak tanye ni.
Kalau MP3 player kereta tu kan, kalau die tulis situ ade 'mic' dan ade lubang nak cucuk mic, mic jenis mcm mane ek kene gune? takkan la mic yang gedabak mcm mic biase tu? Any idea?

Ni nak balik kg 1 mei nanti nih. Aku dah standby and download segala minus one yang ada standby nak karok. Ngantok woih kalau kau travel tanpa menyanyi. AKu rasa dalam sejarah travel, aku ni duk nyanyi 3/4 daripada tempoh perjalanan.

Kali ni teknik menggunakan minus one plak. cume mic takde nih. Nak kene cari tapi tak tau mic type ape. Aku nye MP3 player, masa beli memang die bagi yang tu dah, Panasonic punye. Sapa2 pakai player yang sama plis share ok. Wah smangat karok dalam kete tetibe. Banyak minus one aku download wok! Terbaek wok!

Ke solution terbaik wok aku kena gi tunjuk player tu kat kedai aksesori kete pastu tanya?



p/s:
1.kenapa dah pukul 4.59 aku tak dapat tido lagi?
2. G-ra, kad kawin ko cun weh. Sangat selamba. Me loike. Aku nak tiru buat sukahatipunyedesign lah nanti. takmo ikut theme org biase2 ade reben2, bunge2, kale pink wohoooo.

5 comments:

  1. wooo lisa dah gile kat wok!

    awooookkkkkkkkkkkkk!!! =D

    ReplyDelete
  2. xtau laa lisaaa

    tp lumel (lucu+comel) nyeee ko nak nyanyi dlm keta pakai minus one hik hikhik

    leh belasah lirik kuikui

    ReplyDelete
  3. muni,
    lu apehal wok? mau gaduh? hehehe.

    dd dudu,
    lumel ke cmtu? bukan memekak ke? ah, aku tak peduli. hrus menjadi luar biase dari manusia lain. yeah, bawak mic travel balik kg yeeee..nnt nak print lirik siap2. amboi smangat. jom dudu, ikut balik kg, leh karok..kihkih.

    ReplyDelete
  4. mana nak donlod minus one wehh

    ReplyDelete
  5. fndrocka,
    aku pakai ares je. ko tau kan mcm mana nak guna ares. pastu aku search je minus one. berbondong2 result keluar. downloadlah dengan senang hati.

    ReplyDelete