Monday, April 6, 2009

Cite Tah Pape

Tak tau la macam mana aku bleh biar TV aku stuck kat TV9 lalu bukak cita Nana Tanjung(kot).
Yang aku nak komen.


KENAPA LA FAUZIAH GHOUS NI MACAM BODOH GILE LAAAAAAAAAAA BELAKON CITE NIH. KENAPA NAK BUAT WATAK ORANG GAJI JE, KENE BODOH GILA. MACAM TERENCAT AKAL.

Ko rasa kelaka sangat ke kalau wat watak orang gaji yang tahap bodoh macam lembu. Bukan aku saje nak mengata, tapi realiti aku tgk dengan mata sendiri kat TV nih. Dari tadi duk bukak cita ni aku tak nampak langsung mana part kelakar tah.

Boleh ke orang yang ala terencat akal ni uruskan rumah tangga, mengemas bagai? Annoying gila watak tuh. Saja je ke nak menjatuhkan martabat orang gaji? Kadang2 ade jugak orang yang hidup susah tapi terpaksa keje jadi orang gaji, tapi perlu ke nak menghina watak2 diorang? Sapa tah la produser ngan pengarah cite sampah macam ni. Apasal tah tetibe aku semangat nih nak bela orang gaji. Takde la, aku cuma menyampah dan rasa macam tahap IQ orang yang buat cite ni memang sangat low la.


Nak buat lawak pun biar la bagi orang gelak. Jangan la buat lawak yang memperbodohkan diri sendiri. Elok2 tak bodoh, tetibe je nampak macam bodoh. Bukan bodoh biasa, tapi siap dungu lagi. Menyampah aku.

Sori just my 2 cents.

3 comments:

  1. bukan cite prof razak tuh ke?

    ReplyDelete
  2. aku dh agak dah. td nak tulis nama takut tersalah org. kang kene saman kang. tolong la, kot2 la nak guna nama'PROF', buat la cite cerdik skit boleh tak?

    ko agak2 taraf die ngan dr rusli camne ek beze die? ko leh bayang tak kegeniusan razak mohaiden ni taraf mana?

    ReplyDelete
  3. hahaha

    dr rusli gak yg masuk. ape kabar la supervisor aku dulu tu skang ek?

    lina, kem salam kat die! :p

    ReplyDelete