Friday, May 22, 2009

Agaknya emak siapa lah.

Tengah2 tension aku pun bukak la histats, tengok keyword orang type, then landing lah ke blog aku. Macam2 diorang ni type. Ini jelah yang menarik minat aku, pasal malas nak crop2 lagi. Ade la dalam 65 semuanya.


kalau tak nampak, click la untuk besarkan.

Yang paling menarik perhatian aku, 'emak sudi main ngan cikgu zamri.'
Agak2 mak sapa lah ye, dan Cikgu Zamri mana lah yang main dengan mak sapa nih.
Aku nak gelak ade, nak cakap loser pun ade. Aku simpati pada anak emak yang sudi main dengan Cikgu Zamri ni. Cikgu, awak memang tak beretika. Main dengan mak budak? Hahaha.
Ade jugak kes macam ni kat Malaysia. Konfem Cikgu Zamri atau mak budak tu ade upload kat internet ni, tu pasal wujudnya keyword ni kat google. Hoih mak whoeverlah, dan cikgu zamri, harap korang cepat2 lah bertaubat ok.
Macam mana lah boleh landing kat blog ni akhirnya. Tapi, search tu landed kat page ini..

http://pestisid.blogspot.com/2008_08_01_archive.html

Dalam link tu takde pun ok kisah2 porno ni. Geli weh geli. Kena laknat blog aku nanti.


Pastu ade jugak kes kesian, keyword:
1. Klinik Gigi Sharifah.
2. Klinik Gigi Sharifah Aminah.
3. Meninggal sebab sakit gigi.
Aku andaikan insan ini telah sakit gigi secara melampau, lalu beliau takut mati sebab sakit gigi. Anyway, kelakar ok. Kelakar! Kesian beliau. Ade ke kes betul2 mati sebab sakit gigi, dan adakah orang tu menerima rawatan di Klinik Gigi Sharifah Aminah? Pasal google search ni dalam masa yang agak rapat la. Kesian nye dia. Harap2 dia hidup lagi.


Pastu ade satu keyword tu,
'Kat mana free sap training 2009.'
ok la in case of dia type lagi, then jumpa blog ni. Aku tolong jawabkan lah, memandangkan aku bosan dan tension ni. Jawapannya anda boleh contact MDEC. Pasal dulu saya dapat training yang sepatutnya cost around 12K ni for free je. Tapi tak tahu la sekarang ada lagi atau tidak. Mula2 kena jawab exam dulu, exam tu berkaitan logic dan iq. sapa pandai je boleh lepas hahahah. Perasan ok. Yang pasti, MDEC ada buat training free untuk Oracle, tapi benda ni for post graduate kot. And once in a lifetime. Barangsiapa pernah dapat free training for MDEC, maka beliau tidak berpeluang lagi untuk mengikuti training2 lain anjuran MDEC. Ini maklumat yang saya dapat daripada kakitangan K-Worker MDEC kat booth diorang masa Karier Fair hari tu. Kalau sesiapa nak join free training in UNIX, sila lah google keyword 'K-Pintar'. Maka anda akan menemui hasilnya.
Harap sesiapa yang google keyword ni dapat jawapannya.



Berkenaan dengan keyword
'Flextronics Shah Alam bungkus'
Saya dapat maklumat daripada tunang saya yang merupakan bekas staff FSA, FSA ada bagi VSS slowly dan secara berperingkat2, dan dengar khabar sekarang memang dah bungkus ye. Tapi saya rasa FSA ade dua, 1 bukit jelutong dan 1 lagi kat mana tah. Salah satu je kot yang bungkus. Untuk keterangan lanjut, lebih baik anda cari FSA call centre lagi senang kan.

Keyword 'gusti lengan selangor.'
sori ye, saya tak tua pun ada game ni on state level. Hahaha. kempunan lah sapa nak tau tu, masuk blog aku.

Untuk keyword
'Artis cucuk botox', 'zahid rafik botox,' 'umie aida botox,' azean irdawaty cucuk,' rohana jalil', 'suami rosnah mat aris','fauziah ghous e seluar ketat',
anda sekalian bolehlah melayari laman web cari.com.my atau ohbulan.com atau pun mediamalaya.com dan pergi ke bahagian gossip artis tempatan. di sana anda boleh mendapatkan pelbagai info gossip. Jika reading access anda tinggi, anda boleh membaca gossip2 yang lebih hangat lagi. Mendaftarlah. Haha. Aku tolong promo secara tiba2.



Punyela takde keje kan, aku? Siap buat sesi soal jawab bersama insan2 yang jumpa blog aku menggunakan keyword2 pilihan mereka seperti di atas.

Sekian, dan aku yakin mereka akan kembali ke blog ini sekiranya mereka terus menggunakan keyword seperti di atas di google. Selagi aku tak disable google search. Macam nak disable je. Hurm.

Akhir kata, emak siapa sudi main dengan cikgu zamri?? Hahah. konfem jumpe blog aku lagi kalau si loser ni type keyword ni lagi.

Babai.

2 comments:

  1. haha.
    cik liesa, awat sume tu mendarat kt blog nih.
    klinik gigi lagi.
    meniggal sebab sakit gigi tuh? skali ke?
    hehe.` adoiyai.

    ReplyDelete
  2. ntahlah. tetibe masuk sini. haha. ade kot org meninggal sakit gigi.

    ReplyDelete