Saturday, December 13, 2008

Tag tag tag! Takde keje lain??

Aku kene tag oleh Shy sengal. Ko memang, ade je tag, mmg ko akan tag aku.nyampah mak, noks..

Mukaddimah jap.Tapi...soalan2 bab wanita/lelaki idaman.Aku rase x sesuai ah aku nak mengidam2 lagi sbb mane aku nak cmpak incik edy tu.aku bersyukur dh dapat pakwe aku ni.ermmm,yanggg u syukur tak dpt i??auuuuu..gewwdix u..lgpon mak aku pun dh pakse2 ni aku bertunang la, kawin la.haiiiii mcm kan tua sgt dah saye ni.nak banding bab2 prangai mmg bf aku jauh lagi baik la dr aku ni.banyak lagi sebenanye sifat2 mahmudah die yg takde pd aku.tapi maybe dah ditakdirkan melengkapi satu sama lain..
fewit..


7 Wanita atau Lelaki yang kene jawab tag ni(harap maaf, ni soalan last, tapi aku drag naik atas.takut dorg ngelat.)
1.cookie suria junior skul aku.
2.dd dudu si pemilik kelisa yg salah masuk lane touch n go kat tol.
3.rose tunang izwan.
4.kak izyan skulmet saye.
5.reen yang slalu tuka shift ngan aku.
6.en mahmud kalo die ade blog.
7.che mun.harap ko buat la.blog ko dulu2 tu aku tau masih wujud.sile la blogging balik.

7 Ciri Wanita atau Lelaki Idaman Anda
1.tak tinggal solat.bangun pagi utk solat subuh dan kejutkan aku yg susah bgn pagi.

2.lelaki yg kurus dan berkulit cerah tapi tidak lah putih melepak..aku tak kisah la org ckp laki kurus dan pucat mcm mayat idup ke, isap dadah ke.yg pntg aku tau die bukan mayat dan die tak isap dadah.sbb aku rase org gemuk nampak selebet.aku  gemuk takpe.kulit cerah plak utk memudahkan mencari pakaian utk dipadankan dengan beliau.tapi aku rase pakwe aku ni bukan stok2 cerah tp putih melampau.aku pulak yg terasa rendah diri.kuhkuh.

3.tak isap rokok.syukur bf aku dh lame quit smoking walopon dalam kehidupan yg lampau die seorang perokok tegar.kepada smoker sekalian, drp korg smoking, baik korg bakar je duit tu selai2.tengok korg nangis tak.

4.seorang lelaki yg memandu kereta dgn laju hahhahaa sbb aku kan minah rempit.maka, aku tak suke org yg mengkritik pemanduan aku yg laju sbb aku tau, aku mmg berhati2.pakwe aku best, sbb aku bwk 150 kat kwsn bukit2, selekoh2 mase balik kg pun die  x bising.die dah tau dh aku drive camne.moto hidup kami, biar laju, asal berhati2.sbbnya ktorg ni if drive slow2 lebih berpotensi nak eksiden sbb ngantuk gitu.

5.lelaki yg pandai masak.sbb aku ni masuk dapur bermusim.time rajin tu rajin bebenor, time malas tu mmg makan kat kdai jela.seb baik lagi..bf aku pndai masak.yeay!

6.boleh ngam ngan family aku.kalo bleh aku nak laki yg tak rapat sgt ngan family dorg sndiri sbb aku nak sapu bersih mase balik raye ke, cuti ke ape ke mmg duk umah mak ayah aku je.haha.aku dh nampak dah tu 90% kejayaan sbb aku rase bf aku x rapat sgt ngan family die.heheeeeeeeee.keji keji.lagipon die dh ngam2 gak ngan bapak aku.yg ni melampau skit,siap jadik feveret nenek aku lagik.haih.

7.seorang yang bervisi, business-minded dan sentiasa nak menjana wang.ceaaaaaaaa.bahagia perlu.duit pun perlu beb.aku bukan materialistik cume tanak hidup susah je.meh bgtau aku, ade sape2 rase nak hidup susah?aku tak rase ade yg nak hidup susah kan??aku mmg x kisah if lelaki itu datang dr keluarga yg susah or whatever la,asalkan die rajin keje, sntiasa ade visi nak menjadi seorang yg berjaya.mak aku pun ckp cmtu kat aku.kire aku dgr ckp mak la ni.



7 Wanita/Lelaki yang tak pernah anda minati sepanjang hidup
1.ada bulu dada.gelimatttt aku.
2.itam legam.
3.bau busuk mcm K*********.lu pikir la sndiri sapekah.
4.kedekut.
5.lg pendek dr aku.well, aku ni bape cm la sgt.kalo laki tu lg pendek, aku tak tau la nak ckp ape.
6.kurang ajar ngan mak bapak aku.
7.mengasari wanita.contohnya mcm syamsul anak usop haslam tu.dah la tumbuk awek, poyo lak tu.lu ni mcm bagus je.


7 Perasaan anda sekiranya keluar dengan orang yang minati
banyak soal lak.happy la.tapi depends la.kalo klua pastu gaduh, perasaan bertukar menjadi marah la pulak.malas la nak layan soalan cmni.

7 tempat istimewa yang ingin dilawati bersama pasangan anda
mane leh bgtau korang.

7 barangan/sesuatu istimewa yang akan anda hadiahkan kepada si dia
tak nak gtau korang jugak bagi mengelak entry ini menjadi terlalu panjang.

7 Tajuk lagu yang akan anda nyanyikan untuk pasangan anda..
memori daun pisang.
senggol-senggolan cubit-cubitan.
asyik..asyik..
yang sedang-sedang saja.
semua lagu dangdut.bleh feeling2 gelek maut skit.





penutup.mcm biase la, harap maaf sbb aku memang suka melanggar peraturan tag.ade de je soalan aku x jwb dgn mengikut kehendak soalan.alaaaaaaaah korang, mcm la mase skolah dulu kalo exam jwb soalan btul2.msti ade yg scipp2 ni.hehehe :P

6 comments:

  1. apa kata kkita fokus pd projek plak..ahahahahhaa

    ReplyDelete
  2. aaaaa kejamnyee pendekatann~~ baru ingat x nak scroll ke bawaahh~~

    tapiii ko letakk kat atas mangsa2 tuuu :'o

    ReplyDelete
  3. kak izyan,
    sile jgn ngelat k.

    apih,
    projek?aku takde projek beb.

    dd dudu,
    tak kejam k.cume agak licik je.

    ReplyDelete
  4. ko memang sgt licik lisaa, wat2 xnampak bole kann

    ReplyDelete