Friday, December 26, 2008

Berkenaan Blog Menghina Islam

Hi kawan-kawan. Harap semua dpt flag blog ni sampai kena tutup. Memang dasar jahiliah. Jahil biase takpe,bleh belajar agama lagi, ni jahil taraf direct leh masuk neraka ni kalau mampus.
Bukak blog ni,   BLOGGER CELAKA .

Untuk rujukan:
http://perisik-rakyat.com/2008/12/perhatian-untuk-semua-bloggers.html
Mungkin dapat membantu.

p/s: aku tak tau la betul ke pemilik blog adalah Adibah Ahmad, atau dia dianiaya. Tapi, sesapa yg create blog tu aku harap kena azab Allah.


Updated:
Kalau sapa-sapa tak sempat tengok blog tu atau ketinggalan ketapi, bleh tgk 


atau


atau


atau



Kredit kepada blog-blog di atas.

6 comments:

  1. ade sorg kenalan name itu. Tapi dia suda senior. And mustahil dia adalah org yg akak knal tu. walau name same. sbb dia nak bukak internet pun tatau nak click mane..eehhe

    ReplyDelete
  2. maybe bukan die, kak.rsnye die kene aniaya ni.

    ReplyDelete
  3. weih..aku xdpt bukak link BLOGGER CELAKA ko tuh..
    the address has been removed.

    ape kes?

    ReplyDelete
  4. aku rs dh kene removed ni.dh byk sgt org flag.aku smpt ah tgk.smue entry hina nabi smpai samakan taraf dgn babi.nauzubillah.kalo ko tengok sure ko berapi-api punye.ko tanye min, min sempat tinggal komen kat die.

    ReplyDelete
  5. aku baru tau cite ni dari berita semalam, xsempat nak tengok pun blog dia, tapi masa tgok berita 2 cam sangat terkejutla, xsangka ade gak cam2

    ReplyDelete
  6. sila rujuk komen saya di blog aghoo..

    *sakit hati*

    ReplyDelete