Thursday, December 11, 2008

Hiatus

Aku masih dalam mode malas nak mengupdate blog.Takpe, aku tak update pun, tak effect sape-sape.Cuma iklan-iklan aku kat tepi ni yang affected lah kot.

Aku masih bercuti.Takde beza pun kalo aku cuti/tak cuti.Sbb kalau aku keje pun, aku takde keje kot.Ade la kot bezanya, yakni AL aku dh di minus 3. Siot!

Aku cuti lama sbb aku saje je nak habiskan beras kat rumah ayah aku.Lagipun beras kat KL tak best.Alasan semata-mata.
Haha, kalau duk kg, mkn minum aku konfem free pastu ayah aku rajin tong-tong minyak kete aku.Tak full pun, hampir-hampir full.Kire orait la kan.Bapak aku tak kisah, aku lagi tak kisah.Tak malu langsung.Buat ape nak malu, die jugak yg menderma sperm dulu sampai terhasilnya aku.He He.Tettt.

Eh eh tetibe aku mcm nampak Rajinikhan kat tv.Ayah aku tgk cite tamil plak mlm2.Emm ayah aku ni mmg, die suke style Sivaji tu cam aku gak.Maka, aku nak pergi tengok tv dulu.Lagipon adik aku nak gune internet utk meneruskan misi beliau menjadi playgirl alam siber.Tak guna betul adik aku ni.Esok aku pasti SMS pakwe beliau utk menghuru-harakan percintaan mereka.Aku benci org tak jujur, termasuk adik aku sekali.

2 comments: