Monday, December 15, 2008

Bosan

Rasa tak best la.Sebab:

1. Aku dah rase perit tekak. Sakit tekak.Batuk. Badan dah panas skit.Tak suka la. Dah 2 kali ni aku demam dalam tempoh 2 bulan.Last month dah demam.Bulan ni demam lagi.Aku tak langgan pun sakit ni. Kenapa datang?

2. Sebab green apple nak close blog dia. Ah, hilangla pengubat bosan aku. Please la jgn tutup. Ramai orang tak setuju tau. Better Kak Di buat poll before close.Tgk feedback pembaca dulu.Ok tak?Tetibe je ramai peminat green apple sentap bile kak di nak ttp blog.

3. Sebab aku bosan la. Aku tak tau nak buat apa. Rasanya aku kena brush up balik segala mak nenek ilmu aku sebelum aku jadik bodoh piang. Planning utk menjadi pandai balik adalah dengan belajar balik SAP, Oracle dan JDE.Cewah, ni plan ke berangan? Berangan la kot.

Sekarang aku tengah nak install balik driver laptop aku ni. Baru je siap format balik. Susah-susah je aku format pakai SP1 yg tak best langsung tu semata-mata masalah compatibility netwweaver dgn SP version lain. Padahal aku tak try pun lagi install kat SP3, pepandai aku ckp tak bleh. Lgpon maybe coz aku ade bace installation requirement die ckp kene SP1. So aku follow jelah.Padahal aku tak terfikir pun yang mase release netweaver tu, SP3 tak wujud lagi.Adekah? Takpe, kalo bangang pun, aku yg bangang.

Okla, aku baru je jumpe 1 lagi blog yg sangat sarcastic.Aku suka. Blog ni Saniboey nye. Tak silap aku, die bekas wartawan. Ayat mmg power dan mencarut-carut. Tapi aku tak kisah. Banyak issue yg dia keluarkan. Link: akubimbo.blogspot.com

p/s: Anyway sesape syg sgt kat blog memasing, back up la blog korang. Aku bace kat forum, banyak dh blog2 best diremove tanpa sebab oleh blogger.com yg sengal. Aku harap daily blog yg aku follow dan blog-blog best, tak diremove sesuke hati.

6 comments:

  1. lisakurikuri....yeke ade kes blog diremovekan tnpa kebnran kite?camne nk back up blog cmtuuu??hukhukkkk

    ReplyDelete
  2. nazrahku,
    nope,tak setuju. we are not what we read.adekah sape yg bace blog aku same mcm aku?

    aku bace blog chedet tp aku x pro che det.aku pon bace pape bkaitan dgn agame la, tapi aku x alim pon.aku bace shinchan tp aku tak bukak sluar dan menari bontot mcm shinchan. hehe

    ciare,
    a'aah ade byk dh blog kene remove.pegila cek kat google.aku bace kat forum.

    ReplyDelete
  3. bukak server sndiri..hehe..then xperlu isau kena buang ke x blog..:)

    sap netweaver yg ko ada tue..mmg kena gna sp1.. sp3 xpnh lak try..tp klo sp2 pn dh xleh..hmm..sp3..tahla..cuba la..

    lisa, list kn perbezaan sp1 vs sp2..tnpa google! dpt x perbezaannya??

    ReplyDelete
  4. wey sp2 dpt la...dh torai.hehehehe

    ReplyDelete
  5. jwpn sp1 vs sp2 nnt kat communicator.benci aku, slalu tanye aku soalan ni.

    ReplyDelete