Friday, December 19, 2008

I like to move it move it.

Ke hadapan Minin,

Ini bukan surat cinta. Sekadar memberitahu ko, sekiranya ko baca blog aku. Aku akan pindah ke workplace ko berkuatkuasa minggu depan. Sebab orang-orang SAP akan pindah ke sini dan kami dikehendaki utk duduk 1 kelompok je nak bezakan EA dan SAP. Jadi, tempat ko adalah paling strategik, tidak terlalu sejuk dan sangat tersembunyi. I looooike. Aku dah book tempat ko.

Maka, silalah jangan remote pc ko lagi. Aku akan disable remote hahahhaha.

Ko akan dapat pc ko balik sekiranya aku resign.hahahhahaha.

Sekian.

Yang Benar,
Pestisid.

5 comments:

  1. sy menyokong penuh cadangan anda. Teruskn tnpa menoleh belakang..matikan remote..hahahaha..

    ReplyDelete
  2. Hi pest,

    I'm pleased that you have choosen mey workstation as your next workstation. However, I would like to inform you that there is currenly a mandatory infrastructure freeze on this. You are required to raise a CRQ and get it approved (which will be rejected again and again).

    If you have any issue regarding this, please hesitate to raise a ticket. ;)

    Thanks


    (Note: comment does not accept <strike> html code, so just read italic text as strikeout)

    ReplyDelete
  3. hahah, sengal korang geng2 india mali ni.korg dah bukan warganegara malaysia tau.dh kene buang negara.especially minin, ko dh la anti kera-jaan.so ape lagi, shadap you minin.aku dh amek tmpt ko hehehe.jgn mara aa.

    ReplyDelete
  4. huhu..dgr citer ade budak2 baru masuk ofis kiter? huhuh..nnt aku blk aku nk dok mane??

    ReplyDelete
  5. tmpt ko mmg kiew dh ambik kan?hahhaa.bukan budak2 baru masuk.tp geng2 otai sap masuk.aku pindah tmpt minin dah.shahrul nye tmpt lagi laa si mahmud dh buat mcm2 situh.aku rs tmpt yg ade adelah tmpt hafiz.hehhe.takde org nak tmpt tu, x strategik.

    ReplyDelete