Wednesday, December 24, 2008

Erk..geli..

Aku tak tau kenapa tiba-tiba suara aku bertukar sengau. Last week memang ada tanda-tanda aku nak demam. Tapi demam kura-kura je sebab tiba-tiba tak jadi demam.

Aku tak batuk, tak selsema. Tapi apasal suara aku jadi sengau mcm keluar kat hidung? Asal orang call then dengar suara aku camni, diorang tanya, ' Demam ke?'. Jawab aku, ' Tak, malam tadi baru akil baligh. So hari ni suara jadi lain.' Boleh tak mcm tu?

Sengau takpe tapi apsal aku rasa geli sebab aku terbayang muka ni :

























 
Rasa geli tekak aku, ok!


Kredit: Gambar dari forum gossip cari. Dah ada dah tu watermark kat gambar tu.

5 comments:

  1. wahahahah

    die lps ke audition OIAM3?
    wahahaha

    xsabar nk tgk!!

    ReplyDelete
  2. ko rase sore ko cam tomok ke??

    ape lg.. nyanyi aa skit..

    ReplyDelete
  3. erk, pehal wehh ko tingat kat tomok lak nihhhhh, huh huh

    ReplyDelete
  4. hariry,
    pd pendapat aku, ya!

    muni,
    ape?ko x sbr nak tgk?tak tau la cmne die leh lepas.

    reebelle,
    huhuh dh sengau2 ni takde lain aku tbyg die nih la..

    rose,
    tu aaa sebut tang sengau takde dh rupe semenggah skit slain die nih.

    ReplyDelete