Wednesday, March 11, 2009

Malu

Malu nak bagitau..tersipu2..lari2 nyorok..

Mengumumkan...deng deng dengg jeng jengg pret pettt pepeppttttettettttttt(bunyi gendang+trompet)..


Petang ni aku balik kampung pasal ada orang nak masuk meminang. Yea! Wah, gatal gedik sungguh anak dara, sungguh gumbira di saat majlis menjelang tiba. Bukan kawin pun, bertunang je pun.

Di kesempatan ini, aku nak ucapkan tahniah pada Shy yang akan bertunang jugak sehari selepas aku. Kalau Shy pada 15Mac, jadi aku?? Shy sorry teranncounce bagi pihak ko pulak.

Tahniah jugak kepada lagi sorang Awek Cun XXX yang akan bertunang 24 Mac, kan? Sape sape sape??? Cari sendiri. Aku pun tak sure jugak betul ke tarikhnya.

Maaf ye Shy, sebab aku muda setahun dari ko, so aku bertunang awal sehari. Mari sama2 kita doakan baju kita nak pakai tu masih muat disarung, kot2la lemak bertambah ke kan. Auuu.

Ok lah, I nak bersiap2 ni nak balik kampung. Doakan perjalananku selamat. Babai dan selamat bersedih sebab XXX dah blok blogger.com, kan?

14 comments:

  1. tahniah in advance ye cik lisa!!!

    dah tak lame la kenduri tu kan...hihihi

    ReplyDelete
  2. fa,
    kenduri lambat lagi la. saba laa..aku x puas agi jadik anak dara.

    ReplyDelete
  3. wah tahniah!! selamat jadi tunangan encik edy ;)

    eh lisa, td mase ko ym, ade boss d sebelah aku. huhuhu. sori, lupe nk respons balik :p

    ReplyDelete
  4. congrats...
    kenduri cepat sket eh..

    ReplyDelete
  5. congrats lisa =) majlis besarnye bile pulak? =P

    ReplyDelete
  6. PDMH,
    yah bila ye giliran en rizal. taknak ckp bile giliran muni. hikhik. mekasih...

    hunnyBie,
    yaaaaah..kenduri em emmm x tau la bile..mcm lambat lagiii je..thank cik PTD. hik.

    ciare,
    thanks ciare. majlis besarnya, bila saya sudah besar atau dewasa. hahahaha.

    ReplyDelete
  7. wah wah...congrats lisa! :D nnt jgn lupe ltk pics kt sini..hehe

    ReplyDelete
  8. tahniah liesa....excited sungguh dak sorg ni hehehe =D

    ReplyDelete
  9. wahahah kebetulan aku berada d klantan waktu tu.. menantilah kedatanganku~~ huhuhu~ XP

    ReplyDelete
  10. ahh xkire nanti nak tengok jugak gamba pertunangan ko
    x kire!

    ReplyDelete
  11. hoik.. congratss kt sini plak..


    "ciare,
    thanks ciare. majlis besarnya, bila saya sudah besar atau dewasa. hahahaha."

    ko akan membesar lg ke?huhhu

    ReplyDelete