Saturday, March 7, 2009

Colours Of My Life

Eh title aku tu macam tagline blog sape ek?? Hek hek.

Wah rumah aku bertukar menjadi warna-warni. Sapa sakit mata sila pangkah di penjuru tetingkap windows. Ape ke skema nya ayat aku.

Aku bosan ni. Harini hujan lebat so kereta tak cuci2 pun lagi. Sapa nampak kereta aku, sila jangan berasa jijik.

Oleh sebab bosan, maka aku menggodek2 blog lalu menjadikannya berwarna-warni. Lantaklah orang suka ke tak suka. Ini blog, aku yang punya, bukan ahmad albab yang punya!!

7 comments:

  1. lisa.. mcm bukan identiti ko je. tapi leh teka la ni blog pompuan.

    ReplyDelete
  2. noname,
    herm..ade aku kisah???amboi3..i pun x suka tau layout u kale biru tu, mcm pompuan tau.

    lina,
    a'aa kan, sangat bukan identity diri sendiri. ni pun main belasah je letak kaler.takpe la, nak warna warni pulak. dh penah all white, all black..ni nak caca marba lak.esok tuka lagi. hari2 tuka. boleh? lagipon layout lama tu, die nye loading lama yg amat la. busan nunggu. internet skang dh la slow.

    ReplyDelete
  3. lisa.. btl btl.. lama loading kalo layout ko yg b4 ni. layout baru ni laju jek :p

    ReplyDelete
  4. PDMH,
    oh ade ke org sabar nak tunggu loading semata2 nak bace blog aku? ko ke orgnye? hahaha. kantoi ko muni.
    eh eh dah biru la layout. tak pinky lagi.
    kalau dd baca blog ni, aku nak tanye, mane pegi budak pinky tu ek?

    ReplyDelete
  5. dd di siniiiiiii~~~

    ntah... pinky dah sombong ar, xlayan kite2 lagi sudaaaa huk huk huk

    erm kemas gak layout baru ni
    eh rindu laa header ko yang lame yg gambar ko tgh jalan pijak bumi ke peta tah, pu~

    ReplyDelete
  6. dd dudu,
    pinky tu ujud zaman2 blog ke suram dulu hehek. zaman saye sorg jadik follower kuhkuh. skang ko kan dah glemer. pinky membawa diri kot. majuk ko x peduli die.

    ReplyDelete