Tuesday, February 10, 2009

Telco dan Saya

Rakan-rakan, nombor handphone saya 012 60 5678 5 sudah ditamatkan perkhidmatannya. Mari kita pakat2 misscall number itu supaya pemilik baru nombor itu tension.

Aku dah pergi Maxis nak ambik balik num tu, bila diorang check, number tersebut belum lagi direcycle. Tapi Maxis pun budus mcm Astro jugak, takde respon setelah sebulan. Ayat manis customer service, 'esok saya akan hubungi cik.' padahal nan ado.


jadi, hubungi saya di 019 333 7XXX. Number ini adalah Maxis ye walaupun prefix adalah 019. Jadi, pengguna Maxis jangan takut abis kredit nak contact. Mekasseyyy.

Lagi satu, Digi VS Celcom, mana yang lebih ok. Berkira-kira untuk menukar number lagi 1 kepada Digi pula akibat sakit hati dengan Celcom satu ketika dahulu. Dahla aku dah lama dh terminate Celcom Postpaid dulu, then caj aku lagi. Celcom pun budus jugak. Abis tu aku ni semua budus, sapa yang pandai? Hahaha. Sekarang Digi je belum cari pasal dengan aku. Adakah akan bertukar kepada digi?

6 comments:

  1. bertukar la ke digi. digi okey. aku gune b4 ni xpenah ade prob.

    aritu tuka pon sbb nak same2 semaxis ngan en boyfren jek aku tuka ke maxis. kalo x aku xtuka hehe.

    tp celcom pon ok gak. hahaha. tah ko ikut kate hati la senang. kahkah

    ReplyDelete
  2. yohohooo digi? no offense but......

    ble masuk rmah sewa hlang signal automatically XD reason?? wakaranaaaii!!

    maka timbanglah seelok2nya.. supaya xperlu berdiet d kemudian hari.. wakakaka XD

    ReplyDelete
  3. ops lupa nk cakap..

    celcom? so far alhamdulillah.. xpenah problem.. signal ok smua ok... yohohoo!! XD

    ReplyDelete
  4. muni,
    erm aku snang je bab2 boifren ni. boifren aku memang sapu bersih semua telco die ade. kadang2 aku pow je postpaid die. digi line kureng ek? tapi kan dg postpaid bf aku, line kat dlm lif ngan kat parking mall pun ade lagi signal.

    noname,
    takyah diet pun. gaji gua banyak. hahaha. marah x kuku??kihkih gurau je.gaji ciput nih.. nak tuka telco ni pun nak stenbai upfront la blablabla.
    celcom tu gile.ktorg dulu mcm2 problem sampai customer service kene marah kat bf saye. padan muke dorg. pemalas buat keje.


    kesimpulan:
    masing2 ade kebaikan dan keburukan. kalau nak rasa semua yg bagus, subscribe ketiga2 hahahaha.

    ReplyDelete
  5. yohohoo diet bkan sbb duit.. tp sbb.. ohoo kenyataan ni terlalu kejam.. xpelah.. yohohoo XD

    ReplyDelete
  6. sebab gemuk..............
    aghhHHHHHHHHHHhhhhhhhhhhhhhhhh

    ReplyDelete