Saturday, February 7, 2009

Kemarahan Tak Tertahan Lagi.

Aku rasa menyampah, sakit hati, tertipu dengan ASTRO atau lebih afdal, panggil ASTERUK sudah.
Sudahlah orang bayar bulan-bulan, asyik tayang cerita yang sama dan cerita lama. What the fish??
Ni aku tak puas hati ni ape hhhhaaaaaaaal nak tayang cerita SARA yang si Ida Nerina ngan Shamsul Mantop tu berlakon tah berapa ratus kali dah. Siap dengan di sebalik tabir SARA la. Bodoh punya Asteruk. Cita tah zaman bila tah. Hari-hari, aku tengok duk ulang cita sama je. Nasib baik aku tak subscribe movie channel, duk ulang cita sama jugak. Baik download or copy movie dari membe laa lagi puas hati.

Apsal ek Asteruk ni bodoh sangat ha? Kalau aku buang je terus Asteruk ni, bintik2 plak siaran TV. Chilakers lu ASTRO.

2 comments:

  1. tau xpe astro mmg cmtu bukan byk crita pn patot ko mbik sukan la smua latest je.hahahha...wah ada housemate baru skrg

    ReplyDelete
  2. haa bli aerial/ pemancar yg mahal cket n one time je byr mahal, bkan blan2 byr kat "ptung emas" tuh yohohoo XP

    ReplyDelete