Thursday, February 12, 2009

Melunaskan...

Pada tarikh 14 Disember 2008 aku kena tag kat al-khair tanpa aku sedar. Jadi sebab bosan, hari ni aku jawab walaupun soalan lebih kurang je dengan tag2 sebelum ni. Jadi aku melunaskan hutang tag pada tarikh 13 Februari 2009. Hampir sebulan diperam. Eh silap, hampir 2 bulan.

(a) Citer 10 perkara ttg orang yg tag aku nih
(apasall mintak sampai 10? aku bukan tau banyak pasal dia ni.)

  1. Boifren dd dudu.
  2. Senior aku kat UPM.
  3. Mula-mula tengok muka brader ni kat extra class masa aku Sem 1 kat UPM. Muka belagak tak ingat. Siyes gua benci lu al-khair masa tu. Pastu cakap pun, macam kerek siot. Mengajar kitorg kat depan dengan aksi belagak mcm terer sangat. Padahal memang terer pun. Aku mendengar dia ajar dengan perasaan sakit hati tak pasal2.
  4. Masa Sem 2, awex dia yakni dd dudu tu jadi tutorial instructor aku dan aku tetibe boleh gang dengan awek dia. So dari situ baru aku dah tak benci al-khair.
  5. Dia guna nick 'noname' kat comment box aku.
  6. Kalau apa2 pasal programming atau Joomla blablabla aku akan tanya dia dan dd dudu mestila tak jeles. Lagipun aku professional.
  7. Aku mintak maaf dengan pernyataan ini, tapi aku tak tau kenapa bila aku tengok Shamsul Ghau Ghau si perasan mantop dalam Raja Lawak, aku nampak macam ada persamaan dengan al-khair. Maafkan daku dengan pernyataan ini.
  8. Part time demonstrator subject programming aku dulu. Tapi aku rasa dia sambil ngaja, sambil sms dengan dd dudu. Betul tak?
  9. Dah tua2 baru nak kena chicken pox.
  10. Panggil aku Dik cerdak. Ni aku benci.

(mintak maaf jika mengguris perasaan al-khair dengan pernyataan2 mengarut di atas).



(b)Citer 10 perkara ttg diri aku
Harap maaf, soalan ini di scipp kerana tag sebelum ini telah bertanya soalan sama. Dikhuatiri terlalu banyak mendedahkan fakta empunya blog, jadi soalan ini diabaikan. Hahaha. Yes yes. Tak nak jawab.



(c) Aku kene tag 10 org lain.
Maaf, aku nak hentikan tag di sini. Taknak orang lain jadi mangsa. Hehehe.

5 comments:

  1. Part time demonstrator subject programming aku dulu. Tapi aku rasa dia sambil ngaja, sambil sms dengan dd dudu. Betul tak? ---> wei wei mane adeee, pitnah ni ;p

    ReplyDelete
  2. tapi mcm penah nampak jee kuku tu duk sms mase tunggu ktorg jwb latihan. hakhak. ke die sms ngan awek mane ekk?? hik hik. goyahkan umah tangge korang.

    ReplyDelete
  3. die sms ngan aku laaaaaaaa

    saje goyah2 kan tangga rumah org jugak huahua

    ReplyDelete
  4. goyah~
    goyah~~
    yes yes dah bergegar!!

    ReplyDelete
  5. yohohoo!! mana ada msj sapa2.. ko kuat tdo.. maka mata komemberi bayangan oasis dlm blek tu dan ko berhalusinasi bhw aku sdg bersms.. bencinye ayat tu.. yohohoo!!

    ReplyDelete