Tuesday, January 27, 2009

Panas Panas Masih Lagi Panas

Aku sekarang demam panas. Adakah chikungunya( nak sebut dan eja pun tak pandai).

Aku berjangkit dengan adik bongsu aku lalu aku menyebarkan virus pada baby cousin aku dan mak aku. Edy pun hampir kena demam jugak sebab aku. Aku rasa bersalah terhadap ahli keluarga dan masyarakat.

Esok aku memang ambik cuti tapi aku rasa aku memang tak larat nak pegi kerja lusa. Dah makan ubat pun o.k kejap, kemudian panas balik. Bukan panas biasa tapi memang sangat panas.

Haruskah aku mengambil M.C selama 2 hari? Tapi bukan ke budak-budak building aku kerja kena pindah ke building lain ke? Aghhh, aku kene datang kerja kah????

Kepada officemate yang membaca blog ini, kalau aku tak muncul langsung ke office, aku adalah M.C , ok!

Doakan daku segera sembuh. Tapi jika demam panas ini mampu mengurangkan barang sekilo dua berat badan aku, aku gembira.

Sekian.

4 comments:

  1. adakah ni alsan nk cuti lebih???hahaha..ko tido bg bpeluh la cepat je sembuh..petua sukan dr aku..

    ReplyDelete
  2. demam ke wei??

    aku dtg opis dgn harapn leh jumpe korg yg suka shift petang nih....

    ape2 pun...mkn ubat!jgn mls lak
    hihi

    ReplyDelete