Thursday, January 29, 2009

Alam Medic

Aku dpt M.C esok. Demam aku, kategori high fever walaupun aku tak high pun makan ubat. Boleh jugak la kalau nak risau kena Chikungunya ke, Selsema Burung ke, Denggi ke. Tapi takde pun bintik-bintik. Cuma kahak adalah berdarah dan suhu, 39.6 degree celcius.


Esok, kalau ada sesuatu yg sangat penting untuk aku ke opis, aku akan pergi, kejap je la sambil menyayang-nayang M.C. Tapi by default, aku cuti.

Sekian, tak payah jeles sebab aku cuti sebab aku sakit. Bukan dapat cuti free pun.

Thanks Dr. Raj Alam Medic, walaupun masa aku masuk consultation room, aku nampak dia tengah loading cerita Tamil kat Youtube.

4 comments:

  1. lisa, kalo xsilap aku chikungunya tu serang orang2 tua jek. so ko leh buang dr list pnyakit utk risau :p

    kalo xsilap la. lagipun y kna kat kg aku, sume org2 tua jek. xde org muda y kena. hee

    ReplyDelete
  2. Li, surat ko yg alamat satyam tu ade kat ats meja ko kat gdc

    ReplyDelete
  3. arrgghh Dr. raj penipu.. dia kata aku cacar xde ubat.. di tipu..

    ReplyDelete
  4. ouch, terasa lak pasal cite tamil kat utube tuh, haha

    ReplyDelete