Tuesday, January 13, 2009

Kerajaan Langit

Aku sebagai salah seorang yang tidak tahu apa nasib dan kerjaya aku, dengan rasa rendah diri nak cakap terima kasih kat Kerajaan India nun kerana telah menyelamatkan XXX dengan mengambil alih BOD. Aku secara peribadi mahukan Sivaji Da Boss mengemudi. Bolehla Sivaji Foundation tu selamatkan kami. Haha pengaruh TV.

Wah, dah jadi macam MAS ye, sikiiit lagi nak bankrap, gomen masuk campur. Sekarang dah ok. Patutla MAS masih setia bersama XXX, diorang pernah merasa peritnya hampir musnah dulu. Sarcastic ke? Tak la.

p/s: lepas ni, kalau orang kampung tanya aku kerja apa, aku nak jawab kerja Kerajaaan.(kerajaan sana nun). Title enrty ini adalah saja-saja sebab tiba-tiba teringat Ayah Pin kat mana ye sekarang. Kerajaan dia pun dah musnah. Tinggal replika cerek je.

2 comments:

  1. masa Ramalinga Raju resign aritu aku ade anta resume utk post ceo tu..tp xde reply.kecewa betul...

    ReplyDelete
  2. aduh.kenapa la diorang tak reply, kalau tak boleh aku mintak up gaji sikit dgn ceo baru.ruginya.

    ReplyDelete