Saturday, July 4, 2009

Today is Sleepday, bukan saturday.

Huh hari ini aku bangun di 1/3 siang. Penat sepanjang minggu, aku qada rehat ujung minggu. Sekarang sangat2 menghargai weekend. Dulu weekends, weekdays, sama je, takda beza sangat.
Hari ni aku tak pergi mana pun. Si edy pun takda ajak pergi mana, dia tau aku mesti nak tido arini. Ganas oh tido tak ingat.

Esok adalah busy sikit. Keluar dan berbakti pada adik. Haih, penat gak sebenarnya kalau dapat kerja yang banyak kerja. Tapi takpe, bersusah2 dahulu, bersenang2 kemudian.

Hey, korang. Ada hanphone fair kat South City Plaza, korang tak pergi ke? 70% off. Sama la dengan yang kat Shah Alam dulu2 pasal banner dia design sama ja. So aku assume dari organizer yang sama.

Aku nak tengok wayang tapi nak cuba mengelak la pergi tempat ramai2 orang.Musim H1N1 mengganas. Dah la malam2 tekak mcm sakit. Hari ni dah ok, tapi dekat2 tidur nanti mesti datang balik.

Aku tak tau lah nak update apa. Saja2 je type. Huhuh. OK babai.

4 comments:

  1. hahahahahhaa....br ko rs pgalaman bkerja ek.chaiyok!!!!!!!

    ReplyDelete
  2. letih kan bile rase betol2 bekerja......

    huh! marilah menjadi pekerja cemerlang

    ReplyDelete
  3. saizul,
    mmg pon.
    penat weh.
    kalau kawin, aku rasa laki aku rasa mkn nasik kedai mamak je kot.


    reha,
    hahaha. letih2.
    first day aku sampai2 je umah dah lembik+pening kepala, kalah org ngandung ok.

    ReplyDelete
  4. betul tu lisa..akak pun rindu cyber gak..huhu~ cyber yg aman dr trafic jammed..gi keje ikutsuka hati je kul bape..10 minit dah leh sampai..skang??? huh, kena bersiap sedia mental dan fizikal utk merempuh kejem-man jalan ;p

    ReplyDelete