Friday, July 17, 2009

There goes my weekend.

Aku memerlukan keseimbangan.
Dulu tak suka sebab takde keje, datang ofis tak tau nak buat apa/
Sekarang bukan merungut, tapi penat sikit.
Sikit je.

Hari ni training sampai 9 malam.
Baru je sampai rumah.

Esok adalah Sabtu.
Aku kena datang training.
7.30 pagi - 5 petang.
Takpe, penat sikit je.

Lusa adalah Ahad.
Aku kena datang training.
7.30 pagi - 6.30 petang.
Takpe, penat sikit je.

Sambung kerja on weekdays.
Takpe2 penat sikit sangat2.

Tadi mamat yang masuk same2 aku 1 julai hari tu ckp,
' Aku rasa aku nak benti keje la.'
Hahahha.


Aku pun nak gelak jugak.
HAHAHAHHHHHHAHAHAHAH (tawa dalam tangisan)

AKu nak tanya pada yang biasa.
Sabtu dan Ahad, tol sunway, LDP, federal highway jam ke x?
bukan ape, aku baru je smpai umah ni.
Nak kena ready pepagi bute esok nak keluar pukul berapa tah, 7.30 dah keje.

Bukan setakat aku yg penat, mat saleh yg ngaja aku tu td nak tertutup2 dah mata dia ngantuk dan penat punya pasal. Menguap pun tah bape puluh kali aku tengok.

Dear Fiance,
I am sorry for ruining our weekend, but u know i love u. :)

OKLAH, chiow.

No comments:

Post a Comment