Sunday, July 19, 2009

Gemuk

Haih.
Aku rasa makin busy keje bukan aku makin kurus.
Makin berisi adelah.

Sebabnye, company baru aku ni pemurah sungguh bab makan2.
Kejap2 pizza. Kejap2 nasi daun pisang, kejap2 buffet hotel.
Hari2 biasa tak yah ckp, mmg makan free je kat kafe bwh opis tu.
Dah la lauk mcm2 nutrisi ade.
Sedap2 semua.
1 pinggan standard makan hari2 price dalam 5-7.
Belum masuk breakfast.
Takkan aku nak tolak rezeki kot kan?

Sapa2 kebulur bleh la mtk keje sini.
Aku syak pasni ade post kosong utk Enterprise Project Management punye field.
Sebab budak baru masuk tu nak resign.
Reason die, jobscope sama dengan cmpany lama.
Dia ingat lain.

Tapi aku x sure la. TUnggu jela.
Kalau aku ade keje lain pun aku nak resign.
Sebab aku takut gemuk wakakakaka.



p/s: ade aa org tu, nak tau pape, bukak blog aku. Gaduh bukan nak pujuk. Bace blog org. pastu tak tinggal jejak. takmo aaah bebaik. datang sini pujuk baru nak ckp/reply sms.

Bye.

2 comments:

  1. gile sonok.
    sekali skali. besar sket badan tu cik liesa.

    ReplyDelete
  2. haiyo dik. baru je godek2 pic mase memule masuk keje, slua jeans tu longgar dlm pic tu. skang dh ketat. jadi sy akan mule berpuasa sambil berdiet. takmau la gemuk2.

    ReplyDelete