Friday, September 12, 2008

lemau.tapi bukan biskut.

hari ni nak post gune kale biru.suke ati aku la.hati aku rase suke.aku rs lemau dan lemah je diri aku ni bile tetiap kali trening nk kene present2 lak kat dpan.erti kata sebenar adelah aku malas.tapikan, yg aku menyampah ni, ape yg aku nk kene present tu amat5 laa susah nk cari kat google nih................dh la trainer(org dlm cite di bawah), x bgtau btul2 ape nk kene present.bg tajuk, cakap general je.ape kes?

ahhhh TENSIIIIIIIIIIIIIIIIII.

aku sangat lapar skang ni.aku tau x baik org puase bising2 pasal lapa.tapi nk wat camanee..aku taknak hipokrit.aku lapa.baru pukul 1.ahhh.lmbat lagi nak bebuke.iklan.arini aku nak bukak pose kat restoran sri ttdi shah alam selangor darul ehsan.blakang tesco extra.kat situ murah.nasik 2 pinggan, air 2 gelas, 4 jenis lauk sume RMnambelaslebih2skitje.lauk banyak.eh bukan aku kate nak kurus ke?takpelaa..layan nafsu skali skale.ingat senang nak kawal nafsu makan??

baiklah.selesai sudah luahan perasaan.aku nk smbung cr nota.hoihh aku masuk kmpeni ni tak ubah mcm aku masuk skolah dulu.skolah dulu lagi best, sbb aku tido je lam kelas.baiklah, sudahla tu.jgn ckp belit2.kate dh selesai meluahkan perasaan.sambung balik pulak.ok,aku nk g cr notes.jap lagi aku nk g shah alam lak ni.ushar pkns.ape laa yg menarik musim2 nak raye ni.taun lepas ramai sgt org.aku nk cr bj raye pon susah.hari ni, aku nk meredah manusia kat pkns.harap2 takde yg ketiak busuk mcm XXX budak opis aku.takpelaaa aku nk bgtau terang2, sbb aku taknak hipokrit.lgpon aku x tau mcm mane nk bgtau beliau supaya mengubah bau beliau contohnya menambah kekerapan mandi ke, beli perfume calvin klein, pakai bedak aiken pon takpe.janji tak busuk.tp syukur beliau dh onsite.ok, pendedahan berani mati.Define XXX=Kumarappan.sape2 budak opis aku yg bace blog ni, sile jgn pandang serong pade aku.korang patut pandang serong pade diri sndiri jike korg dpt bertahan dgn aroma tu.tidak bagi aku.kerana aku hanya sukakan sesuatu yg wangi.amacam reha?ko ade tak kekuatan mcm aku untuk buat pendedahan cmni?hikhik.oklah.bai.

p/s:at least kalo beliau google name beliau, mungkin akan ade 1 result for name beliau.so, sile la berterima kasih kat aku sbb taruk name ko kat cni.hahahaarrr.walopon aku tau ko cume paham bahase melayu mungkin 10 patah perkataan sahaje.

12 comments:

  1. cikpest..ape kenenye kumarapan ngan tajuk entry ko kali ini?? konpius3...

    haha..tp ko mmg wat pendedahan berani mati btolla..mentang2 aa mamat tuh dh pg india..sebenarnye, aku pon xthn...(backup song by Melly Coleslaw-->x thn lagi..ingin bertemu), besenye aku akan tahan nafas everytime dier lalu kat cubicle aku..huh..hebat btol penangan ketiak mamat nih..

    kpd mereka yg terasa badan tuh cpt berbau, sile pakai deodoran..ataupon kalo xde duit, pg kat pasar mlm carik bedak Hibka...murah tp mujareb!!!

    p/s: nasib baik aa kumarapan xphm melayu, tp kalo kumaran baca..ko agak2 dier akan smpikan kat kumarapan ker?

    ReplyDelete
  2. ntahla aku pun tatau.kumaran kan kapoyah.kumaraapan kan verappan.ahhhaaa ape aku merepek?mungkin kumaran akan buat survey bau dia sndiri kot.tp bg aku kumaran x busuk.kalo kumaran bace msti die bangge.pastu x jadi marah kite and bgtau kumarappan.cpat la puji kumaran wey, supaya kalo kumaran bace, die x bgtau kumarappan.

    p/s:hai kumaran...ko x busuk tau.

    ReplyDelete
  3. hahahahaha....sangat telus pengakuan ko..hohohoho... kat tempat aku pong sama. Aku dh stenby losyen dh. Agak2 bau bauan tu menyerang, aku terus sapu losyen kat idung.. kalo bulan tak posa, aku sumbat terus losyen tu dlm idung.. huhuhu

    tp skang, orang2 busuk tu dh berambushhhhh.. hahaha.. bahagie...

    ReplyDelete
  4. @anabest,
    hoih..sumbat losen dlm idung?klako nye tindakan ko tu.
    aku pon ade gak losyen stenbai kt opis.kdg2 aku stenbai perfume terus.kdg2 aku amek reen nye air freshner ltak tepat di bawah ketiak org busuk tatkala die parking ketiak kat cubical aku.

    ReplyDelete
  5. hoi li_sangap!
    selambe aje ko kutuk kumarapan 'My Paddayappa'...pa..pa..pa..hahhahha.mmg beran la ko neh..aku nk suh kumaran bace arr entry ko neh...biar dia report kat kumarapan.bukan ape...inilah cara paling berhikmah dh kot cara nk mengubah dia...hahhaha...ade ke shy suh pakai HIBKA!!hahaha...kelako la...aku teringt mase aku duk hostel dlu mase f1,akak2 senior suh ktorg beli hibka tu..coz dia kate bau busuk!bedebah kan..mestila yg busuk tu bukan aku..ade la segelintir kaum hawa yg berbau seperti 'My Paddayappa'.haih!geram aku time dorg wajibkan ktorg paki hibka..shy,ko tak rase ade tajam2 ke bile ko pakai hibka tu?aku rase mcm gatal nk mam*** bile sapu kat ketiak...tu yg aku anti dgn HIBKA untill now and forever!wah!

    p/s: lari tajuk dh aku rase neh...maaf la ye

    ReplyDelete
  6. reha,
    ala, ko nye padayappa busuk.sape tahan.ko sndiri pon nak termuntah kan?ngaku jela...

    bedak hibka?aku x pnah dgr la name bdak tu.mase kecik2 aku pakai avon.ngan bdak aiken.1 lagi bdak amens dan jugak johnson.hibka2 takde k..:p org lahir taun 84 je kot pakai.. :P

    ReplyDelete
  7. ye laa..org 1984 jer yg pakai hibka..
    ape kejadah aa plak.bedak hibka itu boleh didapati di toko2 jamu yg terpilih..
    xkisah aa aku tua pon..yg penting hati muda..

    yey..idup shy!!

    ReplyDelete
  8. nasib aku baek.. terselamat dari dugaan ini... ahahahhahaha

    ReplyDelete
  9. wahai cikpest..hidup ku merana diperantauan ni.. hanya Allah yang tahu... Utk pengatahuan.. si dia adalah roomate aku..then aku tpksa lalu saki baki hidup aku sbgai roomate dia.

    Cmni la, jadinye cm ni sbb sebelum ni dia dijaga 100% oleh maknye. So bla dh jauh cmni lg la jadi teruk.

    dia xeti basuh baju, xeti seterika, xeti kemas, xeti semua la..dgn kata lain, xpndai jga diri n berdikari...

    dh sebulan kt sini, baru 2x dia basuh baju..korg bayangkn la.. then dia basuh baju lak, mcm xbasuh..so..baunye..ya Allah..

    nk tlg angkt kain dijemuran pn xlalu aku...

    bila dia nk smbg ngn aku, dok sebelah, aku akn rasa nk mati dh...aduhai...malangnye hidup

    aku terpksa luahkn perasaan aku ni sbb aku xtau nk wt pe dh...arini, bau dia amat kuat...aku xleh tdo..xleh berpkir dgn waras...

    aku dh ckp kt dia 'xxx, you should wash your cloth twice a week at least', then dia balas, 'it's ok, i got lot of shirt'.

    padahal, dok guna baju sluar stokin bnda2 dlm smua berulang ulang ulang ulang ulang dan ulang.... mati la cmni!!!

    dhla..aku penin kepala ni...mati esok aku.!

    ReplyDelete
  10. anonymous 1,
    ko adelah minin.aku x nak komen pape.aku just tau ko smangat nak pulang berjuang bereformasi.

    yang merana,
    aku tau ko adelah apis.ye..aku sgt simpati ngan ko.tu br bape hr ko hadapi.dkat staun lagi nih.cmno eeeh?

    aku nasihatkan ko,bgtau die: XXX, u should wash ur clothes frequently.it is not a matter of u have lots of clothes, but u smell like hell.

    haha.aku rs ko patut sound direct je supaye ko x lagi tersekse.ah, aku x dpt bayang cmne ko hadapi stiap hari.kat opis x smpai 30 minit hidu pon aku migrain 2 hari.
    hrp ko x melekat bau die k.nnt org ingat ko busuk.ko kene bli odour eliminator pasang kat blk.try la.

    ReplyDelete
  11. ayam konferm jadik busuk blk msia nnti..mesti die duduk cam lam reban ayam skang nih kan wakakaka..

    ReplyDelete
  12. stetmen aghoo makan dalam siot.pedas dan meresap ke jiwa.

    ReplyDelete