Saturday, September 20, 2008

adik aku suka tanye, "bila nak dtg uniten menjana professional?"

hari ini sy mengamalkan teknik tido smpai bangun iaitu undefine bilekah waktu bangunnye.tapi tidak dpt dinyatakan kat sini kul bape wktu bangun.haha.inilah teknik yg shin chan gunekan apabila misae bertanya..
misae:shin chan.kamu ni asyik tidur saja.bila kamu nak bangun?
shin chan: saya nak tido sampai bangun maaaak.
misae:terus menggunakan teknik menghasilkan benjol pd kepala shin chan.

iklan:aku sgt rindu pada komik2 shin chan aku yg dh hilang.adik aku punye pasal.bg pinjam kawan2 pastu ilang.dh la aku gigih collect dr num 1 lagi.pastu tiap2 keluaran aku beli.sedih aku.sob2.


smbung cite tido aku.dh la dr mlm td, kul 8+ aku dh tido.hebat di ranjang.jgn slh faham ye.hebat aku tido.itu mksud sebenar.ape korg pk?

okeyla.memule aku ingat nk laundry since agk byk la nak membasuh kan.lagi2 segale jeans y dkat 5 lai x basuh lg.tp tup2 hosmet aku menggunakan mesin basuh dan beliau punye adelah 2 trip.so, aku pon msk la bilik.nak tgk tv, mcm x tau nak tgk cite hape.make, aku pon duk la golek2 atas katil sajork.

kul 5 aku gerak pg uniten ambik adik aku bernama wawa.then we ols pegi baza ramadhan sri serdang.fes time aku jejak kaki utk ramadhan kali ni.waah haa byk stall mcm dulu2 la.much2 better than baza kat equine yg sangat sikit stallnye, pulak tu x sedap..just tmankan adik aku bli roti john ngan yong taufu je.then pg mkn kat restoran hayya.lame gak x jejak kaki kat sane sjak edy sbenanye x suke kdai tu.die kate x sdap.tp bg aku sdap jeee.mase duk upm dulu2 tu la port aku.bg aku mknan die bleh masuk perut aku yg kiut ni.hahah.

abis mkn aku g uniten hanta budak cikeding itu.mengapa cikeding?kerana td timbang brat die 38 je.mak aih.manusia jadian kah?yeah, berat aku dh turun tau dr 49->48.then td timbang dh 46.hoho.suke2 saye rase.baiklah, sy berazam utk mempunyai jisim 43 sahaje.3 kilo lagi aku kene turun..camanooo?balik kg nnt sah2 la mak aku msk mcm2 makanan kegemaran ktorg.cmne aku nk kurus ye??tapi takpela.bersyukur skit since dh turun 3 kilo.ari tu segala seluar dh ketat2.slua kecik2 pun dh ketat.hikhik.kini kembali normal.

baiklah, saya mahu close this entry.takde ape yg menarik nak cite pon.sekadar nak isi mase dgn menaip jeee..hoho.lgpon aku bukan berblogging sgt.kdg2 rs nak type sumthing je aku type.hehe.aku cume suke bace blog org jeeeee.and if u notice, aku jrg letak gmbr kan, and layout pun x nak wat lawa2,sbb aku mls.aku bukan x pandai mendesign ok.hakikatnye aku malas.aku tau segala photoshop bagai, namun kemalasan menguasai segala2nya.haha.kdg2 time aku emo and marah2, rajin le aku hapdet.ok la, babai.nak tgk muvi yg sgt byk.sekian.

No comments:

Post a Comment