Wednesday, September 24, 2008

bagi korg kad raye

taraaaa selamat hari raye adililfitri kat korang.aku takde mase nak buat kad2 segala.aku bizi skang nih.nnt en mahmud bising aku tak wat keje.so aku cilok sajork di tenet dan tempek kat sini.so, SELAMAT HARI RAYA AIDILFITRI.MAAF ZAHIR DAN BATIN YE..

sape² masuk sini, nah bagi korang.di kesempatan ini, aku mtk ampun dan maaf la ye ade salah dan silap kpd sape yg kenal dan yg tak kenal aku.mintak mahap jugak terkasar bahase ke, yolah aku ni dari dulu dpt gelaran sniper.kadang² suke kutuk² tapi sbenanye ati aku baik.kalo tak caye, amiklah parang.belahla ati.ptui~

pesanan kpd sape² yg drive blk kg tu, bwk la kete lelok ye.mcm aku jgk la, mmg drive laju.kalo drive slow nnt ikut montot lori saje..ape² hal, hati² di jalan raye supaya dpt beraye nnt.

nah, kad kat korang.


9 comments:

  1. aku nk tnye nih...nape ko letak gambo ko lam bentuk stem?ko ni pengumpul setem sejati ke?pastu..sape en mahmud?aku kenal mahmud yang yang selalu berlakon tV1 drama ape tah..jaguh2 tu...pastu...aku nk ckp..selamat hari raye...maap zhr btn.halalkan mkn minum if aku ade teramik ape2 makanan ko lam fridge..hehe:p

    ReplyDelete
  2. dulu hobi aku mengumpul setem.tp ni bukan setem.kalo setem tepi die lain siket la.g check balik setem sebenar cmne.

    en mahmud, ko kene refer la entry bwh2.takmo la taruk name kafir die yg sebenar.aku bg name islam kat die.

    ye slamat hari raya gak kat ko.walopon ko x pose kan arini.takpela..kire boleh raye gak la.

    ye² aku dh halalkan dh smue2.oo ko curi air coke aku ek dulu.?hehe.makan sudaaaah la ape yg ade dlm fridge.tu kek lapis tu, gi la abiskan.x larat aku nk mkn.

    p/s:len kali kua toilet jgn lupe pakai towel ye.jgn pakai baju je.hohoho. :p

    ReplyDelete
  3. selamat hari raya jugak...

    maaf zahir batin..!!!

    ReplyDelete
  4. jgnla didedahkan identitiku :P
    kantoi abis. hehe...

    tapi btul dah tu ;)

    ReplyDelete
  5. ko nih...jgn la crite pasal aku na*ed2 nih...adoiii...hal rumah tangga tu...malu den tau...ahaks..

    ReplyDelete
  6. "mintak mahap jugak terkasar bahase ke, yolah aku ni dari dulu dpt gelaran sniper.kadang² suke kutuk² tapi sbenanye ati aku baik"

    a'aaa ko mmg baik.aku ingt ktorg ramai2 p bilik ko nk tgk juara lagu pastu aku xmo bukak tudung sbb aurat dkt ko.. pu~

    slamat ari raya lisa!

    ReplyDelete
  7. pandangdenganmatahati,
    tah pape la ko ngn aku nak aurat2 pulak.ms tu ko ingat aku laki ke????ouch..ke ko ingat aku org kafir?

    yela2 slamat ari raye.best kan kwn ngan aku sbb aku baik?muahahahaha.perahhhsaaaaaan..

    ReplyDelete
  8. tq for d card...

    teknologi oh teknolgi. Dulu e-mail, pastu sms-es, pastu e-networking (i.e. friendster, fbook)...skrg nih bg e-card thru blog plak peganti kad2 raya yg pnuh sentimental value tu =)

    ReplyDelete